abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 

Medion P63024: geen geluid naar Monitor ???

83 ANTWORTEN 83
yvessr
Contributor
Nachricht 1 von 84
15.039 Aufrufe
Nachricht 1 von 84
15.039 Aufrufe

Medion P63024: geen geluid naar Monitor ???

Ik schafte me enkele maanden geleden een Medion Akoya P63024 aan en wou die nu aansluiten op een nieuwe monitor Philips 27M1N3500LS met ingebouwde luidsprekers...

echter ... noch met HDMI, noch DP kabel verbinding wordt de audio-uit van mijn Intel UHD grafics 730 kaart herkend en dus onmogelijk er enig geluid uit te krijgen !

Wat is de oplossing, aub ???

 

83 ANTWORTEN 83
yvessr
Contributor
Nachricht 61 von 84
1.898 Aufrufe
Nachricht 61 von 84
1.898 Aufrufe

PowerRecover lukt NIET !

Ik kan het wel opstarten maar zodra ik de taal gekozen heb en op verder klik krijg ik de reeds verstuurde foutmelding op een blauw scherm !!!

daddle
Superuser
Nachricht 62 von 84
1.896 Aufrufe
Nachricht 62 von 84
1.896 Aufrufe

@yvessr 

 

1. Is het de zelfde melding als "stuctuurfout"?

2.  Heb jij BitLocker compleet gedeactiveert?

3. Welke fout melding ist het deze keer? Dat PowerRecover geen herstelbestanden kan vinden?

3. Dit kan de oorzaak erin hebben, dat je een nieuwe Win installatie gedaan hebt. 

Dit betekent dat de koppelingen (betrekkingen, links) voor Power Recover zijn gewijzigd.

Daarom stelde ik de omgekeerde volgorde voor.

 

Dus zou je nu de PC aan de Service moet opsturen.  Het was een Medion technician die nadat jij je prob uitgelegt had een compleet nieuwe installatie voorstelde.   Juist?

 

Maar dat zijn slechts een paar gissingen van mijn kant, omdat ik de exacte processen en volgorde niet ken.

 

Groetjes daddle

 

 

yvessr
Contributor
Nachricht 63 von 84
1.892 Aufrufe
Nachricht 63 von 84
1.892 Aufrufe

dezelfde foutboodschap (zie bijlage)

Ja Bitlocker is uiteraard volledig gedeactiveerd; dzt duurde bijna 1 uur en ondertussen installeerde ik toch reeds een nieuwe Win11 vanop USB...

Ik maakte een case aan bij Medion support met de photo van de foutmelding en wacht nu op hun return...

yvessr
Contributor
Nachricht 64 von 84
1.890 Aufrufe
Nachricht 64 von 84
1.890 Aufrufe

PowerRecover foutboodschap.jpg

daddle
Superuser
Nachricht 65 von 84
1.867 Aufrufe
Nachricht 65 von 84
1.867 Aufrufe

@yvessr 

 


@yvessr  schrieb:

dezelfde foutboodschap (zie bijlage)

De afbeeldingen kan voor andere User nog niet gezien worden. 

Hi Mods, waarom duurt dat zo lang?  😉

 


@yvessr  schrieb:

 Ja Bitlocker is uiteraard volledig gedeactiveerd; dzt duurde bijna 1 uur en ondertussen installeerde ik toch reeds een nieuwe Win11 vanop USB...


Maar dat klinkt niet goed.  Win 11 werkt  toch zonder probleemjes?

 

daddle

 

 

 

 

 


yvessr
Contributor
Nachricht 66 von 84
1.863 Aufrufe
Nachricht 66 von 84
1.863 Aufrufe

Win11 is heel goed en snel, maaaaaaaaaaaaar... geen audio !!!

daddle
Superuser
Nachricht 67 von 84
1.850 Aufrufe
Nachricht 67 von 84
1.850 Aufrufe

@yvessr 

 

Helemaal geen Audio, of alleen geen  Monitor Audio?

yvessr
Contributor
Nachricht 68 von 84
1.845 Aufrufe
Nachricht 68 von 84
1.845 Aufrufe

@daddle 

naar de Monitor uiteraard, dat heb ik al meerdere maal geschreven; de 2 hooftelefoonaansluiting voor- en achteraan de pc werken perfect maar die worden gestuurd door de 2 Realtek drivers en heen niets te maken met de HDMI output !

 

Ik zoek een beetje rond op de andertalige forums en zie dat daarlinks gegeven worden naar Bios en drivers (o.a. door @Fishtown )... kan jij me de juiste link niet doorgeven naar de Medion drivers (en Bios) van mijn  MEDION AKOYA P63024 (MD 35396) DE   MSN: 1002 4934 ???...

daddle
Superuser
Nachricht 69 von 84
1.833 Aufrufe
Nachricht 69 von 84
1.833 Aufrufe

@yvessr 

 


@yvessr  schrieb:

naar de Monitor uiteraard, dat heb ik al meerdere maal geschreven;

Ja dat had je wel "al meerdere maal geschreven"; en luister, dat wist ik wel nog. 😦  

Na de nieuwe installatie schreef je nu

" en  ..geen  Audio"

Dat zegt eigenlijk helemaal geen audio signaal.  

 

Dus druk jezelf in de toekomst duidelijker en ondubbelzinnig uit en wees niet zo slim.

Ik heb hier geen glazen bol om te zien wat je deze keer precies bedoelt.

 

Ik probeer nu al sinds 67 Posts je te helpen het juiste testszenario te vinden, en gaf nog tussendoor enig  basic cursus 

 

daddle

 

daddle
Superuser
Nachricht 70 von 84
1.798 Aufrufe
Nachricht 70 von 84
1.798 Aufrufe

@yvessr 

 


@yvessr  schrieb

 

..de juiste link doorgeven naar de Medion drivers (en Bios) van mijn  MEDION AKOYA P63024 (MD 35396) DE   MSN: 1002 4934 ???...


De juiste  Medion Driver zit in je PC in de D- of E- partitie in de map Drivers. Deze stuurprogramma's zijn bij de nieuwe computer geleverd.

 

daddle

 

83 ANTWORTEN 83