annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Inbouw extra HDD in Erazer X20 MD34800

3 ANTWOORDEN 3
Agata
Beginner
Bericht 1 van 4
801 Weergaven
Bericht 1 van 4
801 Weergaven

Inbouw extra HDD in Erazer X20 MD34800

Ik wil een HDD inbouwen in de Erazer X20 pc.

Weet iemand hoe dat in zijn werk gaat? Het handboek is nogal beknopt.

Welke kabels heb ik daarvoor nodig en waar kan ik deze aan het moederboard aansluiten?

Er wordt gesproken over een verwijderbaar frame van kunststof. Waar kan ik dit krijgen?  

Met vriendelijke groet.

Agata

3 ANTWOORDEN 3
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 4
800 Weergaven
Bericht 2 van 4
800 Weergaven

Hallo @Agata en welkom

Vermeld hierbij het MSN-nummer van de computer
Het is eenvoudiger, de meeste md34800 hebben een M.2 SSD PCIe 1TB op het bord geïnstalleerd en er is een M.2 SSD-slot om een ​​tweede PCIE te installeren. Hiervoor heb je geen kabels nodig.

B660.png

Je kunt ook twee SSD 2.5 in de inwin301-behuizing plaatsen en een 3.5 installeren. HDD, zie hier: (ander bord / zelfde behuizing)

Hiervoor heb je een datakabel nodig om deze aan te sluiten op de SATA-poort op het bord. De voeding komt uit de voeding, daar moeten voldoende aansluitingen aanwezig zijn.

https://community.medion.com/t5/ERAZER-Gaming-PCs/Max-HDD-f%C3%BCr-ERAZER-Engineer-X20-MD-35232/m-p/...

doei Fishtown

 

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Agata
Beginner
Bericht 3 van 4
792 Weergaven
Bericht 3 van 4
792 Weergaven

Beste Fishtown,

Bedankt voor uw antwoord. 

Het MSN van mijn pc is 10024821.

Heeft deze pc standaard een drive bay voor 2,5 en/of 3,5 HDD? Of moet is deze los aanschaffen?

Ik neem aan dat per HDD er een voedings- en datakabel gebruikt moeten worden. Zijn deze al aanwezig in deze pc?

Met vriendelijke groet

Agata

  

Paul2023
Tutor
Bericht 4 van 4
472 Weergaven
Bericht 4 van 4
472 Weergaven

Beste Agata,

 

Er is een bay aanwezig waarin je zowel een 2.5 inch,  als 3.5 inch HDD kan plaatsten. De 2,5inch zal dan met 1 schroefje vast gezet kunnen worden.

Echter, het moederbord heeft ook nog 1 plek over voor een M.2. module (onder de pci16x aansluiting) waar een M.2. PCI NVMe  module kan worden aangesloten. Bij voorkeur is dit de beste optie voor het gemak van installatie en ook voor de hoogste snelheid te krijgen!

 

Groet,

Paul2023

3 ANTWOORDEN 3