annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen signaal naar monitor na verwijderen SSD

13 ANTWOORDEN 13
Tara
Trainee
Bericht 1 van 14
1.988 Weergaven
Bericht 1 van 14
1.988 Weergaven

Geen signaal naar monitor na verwijderen SSD

Vanmiddag gebeld met de Hotline van Medion omdat de pc steeds via het Bios opstartte en er meer dan 11 minuten over deed.

De conclusie was dat de SSD kapot is.

Het besturingssysteem staat op de C schijf, nadat ik een schone installatie had gedaan van W10, i.v.m. het bios probleem.

Volgens de meneer aan de telefoon was de oplossing de SSD verwijderen.

Dat heb ik gedaan maar nu heb ik geen signaal meer naar de monitor.

Dan maar weer de SSD erin zodat de monitor weer beeld zou krijgen maar die krijgt nog steeds geen signaal.

Wat kan ik nu nog doen?

Tags (1)
13 ANTWOORDEN 13
Tara
Trainee
Bericht 11 van 14
629 Weergaven
Bericht 11 van 14
629 Weergaven

Hallo Maverick,

 

Jammer, maar bedankt voor de hulp.

 

Groet Tara

 

 

 

Fishtown
Superuser
Bericht 12 van 14
617 Weergaven
Bericht 12 van 14
617 Weergaven

Hallo @Tara 
kort gevraagd:
De nieuwe batterij is met de juiste kant naar boven geïnstalleerd (sorry voor de vraag).
en is ook "vol" heeft 3 volt, kun je dat controleren?

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Tara
Trainee
Bericht 13 van 14
613 Weergaven
Bericht 13 van 14
613 Weergaven

Hallo Fishtown,

Ja de batterij is goed geplaatst 😀.

Er zit nu toch weer leven in de computer. Ik heb via een schone installatie usb stick alle partities (op de C schijf na) verwijderd en een schone installatie gedaan.

Nu staat hij te updaten en start dan telkens opnieuw op. Dat gaat goed. Durf alleen nog niet te vroeg te juichen omdat ik vorige week ook al w10 opnieuw had geïnstalleerd en hij het toen een paar dagen goed deed alvorens weer telkens in het Bios op te starten.

Groet Tara

daddle
Superuser
Bericht 14 van 14
598 Weergaven
Bericht 14 van 14
598 Weergaven

Hi Tara, dit is nicht logical.
als een UEFI PC automatisch in de Bios opstart, dan ist meestal ets verkeerd met de Startverhauden van de schijf, of SSD of harde schijf is gelijk.

Dus Win 10 opnieuw te installeren is  heel goed, alleen als je een schone (nieuwe) installatie wilt hebben, dan zou je juist de C-partitie  en die andere  kleinere daarvoor plus de herstellingspartitie achter  C (niet de OEM partitie) allemaal  moeten verwijdert worden.

Wat je met de  installatie programma of stick (MediaCreationTool) in het beginning doen kunt. En dan toon je de vrije plaats Windows aan voor de nieuwe installatie. 

 

Groetjes, daddle

13 ANTWOORDEN 13