annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Akoya P15647-MD61706 MSN 30027875 wifiproblemen

3 ANTWOORDEN 3
Hanslasseel
Beginner
Bericht 1 van 4
2.445 Weergaven
Bericht 1 van 4
2.445 Weergaven

Akoya P15647-MD61706 MSN 30027875 wifiproblemen

mijn dochter heeft voor haar vader deze laptop gekocht als cadeau, 

ik stel deze in omdat hij een leek is, Nu is het probleem , alles geïnstalleerd, windows begint updates binnen te trekken en te instaleren , en plots geen wifi meer, na heropstart. dus probeer terug in te loggen, en werkt niet. vind geen wifi netwerk, alhoewel hij het toont en mij daar laat inloggen, maar niet verder inlogt na het paswoord.

ik kan wel beetje weg met computers , dus bij apparaat beheer, wifi weggedaan , en dan herstarten en windows installeert bij opstart automatisch terug de wifi, kan terug inloggen , updates en terug niks meer, paar keer herhaalt , nu installeert hij niet meer uit zichzelf de driver , driver is ook niet te vinden op D onder map drivers, en je kan ze nergens downloaden om via een andere pc ze op stick te zetten en zo te instaleren. 

Dank U wel Medion , das 700 euro in de vuilbak, splinternieuw toestel die direct zoveel problemen geeft zou niet mogen. enorm teleurgesteld in dit merk.  als mensen bij mij komen om hun nieuwe laptop te instaleren en ik krijg met zulke dingen te maken, zeg ik meestal, stuur hem maar terug en koop een beter en betrouwbaarder merk. dus hoop hier snel van jullie een antwoord te krijgen voor en deftige oplossing. hoop dat hij niet in garantie moet terug gestuurd worden, want dan gaan er weer een paar weken voorbij en is dit als cadeau nutteloos geworden.

Tags (2)
3 ANTWOORDEN 3
Snelleschildpad
Moderator
Bericht 2 van 4
2.328 Weergaven
Bericht 2 van 4
2.328 Weergaven

Hallo @Hanslasseel 

 

Welcome op het forum. 

Momenteel spreek je niet met Medion maar met de community. 

 

Vreemd dat de driver zich niet opnieuw installeert dit zou wel zo moeten zijn namelijk.

Heb je overigens ook de hardware update's uitgezet voordat je deze driver hebt verwijderd?

 

Windows kan daar soms wel eens een aanpassing in maken als er een update komt vandaar. 

 

Laatste redmiddel is het toestel terug zetten naar de fabrieksinstellingen. 

 

Groet

Snelle



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Hanslasseel
Beginner
Bericht 3 van 4
2.299 Weergaven
Bericht 3 van 4
2.299 Weergaven

ik heb het ondertussen opgelost door via f11 bij opstart te blijven indrukken tot je op recovery page komt, en dan naar fabrieksinstellingen zetten.

dan had ik wel het probleem van de updates, die ik nodig had omdat het een nieuwe computer was , dus had zijn updates nodig, na eerste updates werkte terug wifi niet meer, dan heb ik naar instellingen wifi gegaan via eigenschappen, en daar gekozen voor terugzetten vorige driver omdat nieuwe driver niet werkt, en sindsdien geen problemen meer, toch bedankt voor de moeite. gr hans

Hb1959
Apprentice
Bericht 4 van 4
1.920 Weergaven
Bericht 4 van 4
1.920 Weergaven

Hoi

 

Hier hetzelfde probleem

Ben al 2 dagen bezig, met mijn laptop.

Ook een kreng van meer dan 700 euro

 

 

Tags (1)
3 ANTWOORDEN 3