annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MD32190

OPGELOST
22 ANTWOORDEN 22
Gijs
Apprentice
Bericht 1 van 23
7.752 Weergaven
Bericht 1 van 23
7.752 Weergaven

MD32190

Ik heb een probleem met mijn tv, deze schakelt op willekeurige momenten uit, vaak ook bij het inschakelen van de tv. Hij gaat dan wel weer automatisch aan maar het blijft vervelend 

Tags (1)
22 ANTWOORDEN 22
Gijs
Apprentice
Bericht 11 van 23
2.764 Weergaven
Bericht 11 van 23
2.764 Weergaven

Oké hopen dat het word verholpen.

ik heb nadat ik de tv opnieuw heb ingesteld en even rommelen met het joystickje aan de zijkant geen problemen meer. Aangezien mijn garantie bijna afloopt zit ik er wel aan te denken om hem te verlengen via de site van medion

Gijs
Apprentice
Bericht 12 van 23
2.756 Weergaven
Bericht 12 van 23
2.756 Weergaven

Zojuist ben ik gebeld door medion, ze zijn een onderzoek aan het doen naar dit probleem. Dus heb het vermoeden dat het wel vaker voor komt

Fish11
New Voice
Bericht 13 van 23
2.752 Weergaven
Bericht 13 van 23
2.752 Weergaven

Ze hebben me juist gebeld en ze komen volgende week maandag langs om tv te herstellen.

Als hij hersteld is zal ik nog iets laten weten.

Outy
Moderator
Bericht 14 van 23
6.239 Weergaven
Bericht 14 van 23
6.239 Weergaven

Hey @Fish11 en @Gijs,

 

Probeer dit eens: 

"Switch off the WiFi, disconnect the LAN cable, if not possible briefly deactivate the WiFi on the router and then switch the TV over or perform a factory reset and then set up without an Internet connection."

 

Daarna de tv niet laten updaten.

Mogelijk zit er een fout in de laatste update.

 

Groetjes,

Outy

JLO
Newcomer
Bericht 15 van 23
2.693 Weergaven
Bericht 15 van 23
2.693 Weergaven

Hallo ,

 

Net hetzelfde probleem gekregen deze week met mijn MD32190 , deze is 1,5 jaar oud ...

 

Deze viel verleden week plots uit en sloeg weer aan , sindsdien gebeurde het vaker , sinds vandaag slaat hij af na 1 minuut . 

Hoelang moet ik deze uit het stop contact houden om te ressetten , is 2 uur voldoende ? 

 

Mvg JL

Fish11
New Voice
Bericht 16 van 23
2.685 Weergaven
Bericht 16 van 23
2.685 Weergaven

Normaal zeggen ze een uurtje maar als je de oplossing van @Outy  gebruikt dan werkt alles weer normaal.

dus gewoon tv afkoppelen van het internet en dan werkt die weer normaal.

JLO
Newcomer
Bericht 17 van 23
2.668 Weergaven
Bericht 17 van 23
2.668 Weergaven

Ok ,  lijkt weer normaal te werken , ik hou mijn hart vast (lol) . Bedankt @Fish11 en Outy

Meschien nog enkele vraagjes ,

 

1/ Was dit dan een Wifi probleem ?

 

2/ Word de MD32910 eigenlijk automatisch geupdated (zonder te vragen) ? 

 

3/ Waarom moet ik eigenlijk altijd 2 afstandbedieningen gebruiken , ik zet luid en stil met de Medion afstandbediening en selecteer kanalen met de Proximus afstandbediening ? Ik kan ook bv. het menu of het Medion portaal niet openen met de Medion afstandbediening ?

 

4/ Klopt mijn aansluiting wel , mijn internet komt binnen eerst in mijn B Box3 , gaat vandaar naar de V5 decoder , en vandaar via een HDMI kabel naar TV ?

 

Alvast bedankt JL

 

Gijs
Apprentice
Bericht 18 van 23
2.660 Weergaven
Bericht 18 van 23
2.660 Weergaven

Het is een firmware probleem, als je dus je tv van internet/WiFi af haalt en je zet hem terug naar de fabrieksinstellingen. Kan ie niet updaten naar de nieuwere firmware met het probleem erin.

 

wat je afstandsbediening betreft lijkt me dat meer een cec probleem dat kun je uitzetten in het menu. 
ook dat heeft te maken dat je niet naar het medion portaal kunt.

je zou kunnen proberen om de 0 3 seconden ingedrukt te houden en dan koppel je de afstandsbediening tijdelijk  los van je andere apparaat

Outy
Moderator
Bericht 19 van 23
2.623 Weergaven
Bericht 19 van 23
2.623 Weergaven

Hey, 

 

Het lijkt of er iets fout is gegaan met een firmware update.

Dit zou opgelost moeten zijn en onze TV's kunnen weer verbinding maken met internet.

 

Groetjes,

Outy

Ronald21
Visitor
Bericht 20 van 23
2.617 Weergaven
Bericht 20 van 23
2.617 Weergaven

Het lijkt bij mij nu weg nu nadat ze software wederom hebben geupdate. Ze stuurden een mail hierover.  Verse installatie draaien en alles zou weer moeten werken.

Mocht het niet helpen kun je 'draadloos' uitzetten op TV en kun je toch TV kijken.

Vergeet niet het 'automatisch uitschakelen' na 4 uur ook weer aan te passen. 

22 ANTWOORDEN 22