annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Blauw knipperend stand-by verklikker-lampje na update MEDION LIFE MB 130 Versie V5.35.4.0

2 ANTWOORDEN 2
Ray82
Beginner
Bericht 1 van 3
1.424 Weergaven
Bericht 1 van 3
1.424 Weergaven

Blauw knipperend stand-by verklikker-lampje na update MEDION LIFE MB 130 Versie V5.35.4.0

Geachte,

Omdat het sinds een tijdje niet meer mogelijk was andere applicaties dan Netflix te openen op mijn tv ben ik eens gaan kijken of mijn firmware niet geupdate moest worden. Tot mijn verbazing zei de tv zelf dat ik de meest recente versie had maar in het menu kijkend kwam ik erachter dat mijn versie nog van 2019 was. Toen naar de Medion site gegaan en daar de nieuwste gedownload, uitgepakt op een FAT-32 8 GB USB-Stick.

 

De handmatige update heb ik gestart door de USB-stick in de tv te doen, het Media Browser-menu die geopend werdt te sluiten en vervolgens de MENU-knop in te drukken en achtereenvolgens 1-5-0-5 op de afstandsbediening in te drukken. Daarna Ja gekozen op de vraag "Wilt u de software bijwerken?".

Daarna geen beeld (zwart en geen backlight) en een blauw knipperend stand-by verklikker-lampje welke aan-uit-aan-uit-aan-uit-enzo... gaat. Omdat ik niet wist of dit misschien het updaten was daarna maar een tijdje gewacht. Echter nu 2 uur later heb ik de hoop opgegeven. De tv uitgedaan en opnieuw gestart. Wederom hetzelfde resultaat, geen beeld en een blauw knipperen lampje. Op de afstandsbediening reageerd die niet en ook zitten er geen knoppen op mijn tv m.u.v. de aan/uit knop.

Heeft iemand van jullie een tip voor mij zodat ik weer gebruik kan maken van mijn tv zoals ik dit tot aan enkele uren geleden deed?

 

Firmware Update:
MEDION LIFE MB 130 LED Backlight TV Serie Version: V5.35.4.0 (Gedownload van https://www.medion.com/nl/service/product-detail/30025395/8127162801537)

 

Mijn tv:

Medion Life X15025 (MD 32025) A-NL / MSN: 3002 5395

2 ANTWOORDEN 2
Truus
New Voice
Bericht 2 van 3
1.377 Weergaven
Bericht 2 van 3
1.377 Weergaven

Hallo @Ray82 ,

 

Je kunt eens proberen om alle externe apparaten los te koppelen, daarna de TV aanzetten en kijken of er dan wel beeld is.  

Major_ToM
Professor
Bericht 3 van 3
1.345 Weergaven
Bericht 3 van 3
1.345 Weergaven

Hoi @Ray82 ,

 

heb je dit probleem ondertussen opgelost of heb je meer hulp van ons nodig?

Groetjes


Major ToM


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
2 ANTWOORDEN 2