annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion smart tv MD31298 - X14300 Volume loopt naar nul

3 ANTWOORDEN 3
Patrick1971
New Voice
Bericht 1 van 4
1.480 Weergaven
Bericht 1 van 4
1.480 Weergaven

Medion smart tv MD31298 - X14300 Volume loopt naar nul

Sinds kort heb ik een Medion smart tv MD31298 - X14300. Deze heb ik gekregen en toen ik hem thuis ging aansluiten liep ik tegen het volgende probleem.

 

Het volume van de tv loopt automatisch terug naar nul. Dus toen heb ik de tv gereset naar de begin instellingen. Maar nog liep het volume terug.

 

Dus toen eens kijken of ik in het menu van de tv iets kon vinden. Daar ging ook het een en ander mis. Bij de audio en video instellingen veranderen de instellingen ook automatisch. De keuzes springen heen en weer.

 

Dus toen ben ik op het internet gaan zoeken. Daar vond ik een post van iemand met hetzelfde probleem. Bij die persoon was de oplossing om de infrarood sensor los te koppelen en toen was het probleem verholpen. Daarna de infrarood sensor weer aan koppelen en het probleem was blijvend verholpen.

 

Heeft iemand een idee wat de oorzaak kan zijn van mijn probleem.

 

Ik zie graag een reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

 

Patrick

3 ANTWOORDEN 3
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 4
1.471 Weergaven
Bericht 2 van 4
1.471 Weergaven

Hallo @Patrick1971 en welkom

bij een storing wordt als eerste stap een lekstroomontlading aanbevolen. heb je dit al gedaan?

Koppel alle kabels los, houd de multifunctionele schakelaar (15 seconden) ingedrukt om het apparaat te ontladen.

https://community.medion.com/t5/Videos-Tipps-Tricks-Tutorials/Tipp-Reststromentladung/ta-p/65188

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Patrick1971
New Voice
Bericht 3 van 4
1.464 Weergaven
Bericht 3 van 4
1.464 Weergaven

Dankje voor je reactie.

 

Ik heb hem ontladen via de multi functionele knop. Het heeft helaas niet geholpen.

 

Tevens kan ik de tv niet aan en uitzetten via de aan en uit knop aan de rechter voorzijde van de tv. 

 

 

Major_ToM
Professor
Bericht 4 van 4
1.415 Weergaven
Bericht 4 van 4
1.415 Weergaven

Hoi @Patrick1971,


het lijkt er helaas op, dat de MEDION MD 31298 SMART TV moet worden opgestuurd voor reparatie.

Neem contact op met ons MEDION service team.

 

Groetjes

 

Major ToM


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
3 ANTWOORDEN 3