annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

medion smart tv

OPGELOST
26 ANTWOORDEN 26
gerarda
Apprentice
Bericht 1 van 27
25.214 Weergaven
Bericht 1 van 27
25.214 Weergaven

medion smart tv

tv klein.jpgbedraad klein.jpgklein.jpg

sinds kort krijgen we deze melding op onze tv en kunnen niet op ok bevestigen en dus ook niet meer apps openen op internet en op het mediaportaal geraken met onze smart tv .we hebben onlangs wel even de tv moeten uitschakelen om hem te verplaatsen als ik bij de instellingen van de tv kijk zijn we wel verbonden met internet via bedraad . ik heb ook al terug een eerste installatie geprobeerd maar geen oplossing , ook heb ik de tv al eens helemaal uitgeschakeld , weet iemend raad ?

26 ANTWOORDEN 26
gerarda
Apprentice
Bericht 11 van 27
7.077 Weergaven
Bericht 11 van 27
7.077 Weergaven

Hallo 

 

Jij bedankt hoor voor de reactie 

Ik kan inderdaad wel switchen met de pijltjes naar, lees meer ,maar dat ook niet bevestigen met op de ok toets op mijn afstandsbediening , dus die werkt wel om met de pijltjes te veranderen , en ik blijf toch even op ok duwen maar er gebeurt niets . 😣

Mvg

Pulmans Gerarda 

 

Kim2206
Contributor
Bericht 12 van 27
7.074 Weergaven
Bericht 12 van 27
7.074 Weergaven

Hallo Gerarda,

 

Doet de OK knop het wel van je afstandsbediening?

 

Groetjes,

Kim2206

gerarda
Apprentice
Bericht 13 van 27
7.070 Weergaven
Bericht 13 van 27
7.070 Weergaven

Beste Kim 

Die werkt wel bij de andere instellingen hoor geen probleem dan kan ik altijd bevestigen .

Ik heb ook al de app van medion llife remote (is afstandbediening) geïnstalleerd omdat ik het via die weg wou proberen , daar kan ik perfect de tv ook mee bedienen maar hetzelfde probleem . De tv wil gewoon  niet de cookies accepteren . 

Mvg

Pulmans Gerarda 

 

Kim2206
Contributor
Bericht 14 van 27
7.066 Weergaven
Bericht 14 van 27
7.066 Weergaven

Hallo Gerarda,

 

Wat een vervelend probleem.

Ik kan helaas niet precies zien wat je allemaal doet en wat er verandert zou kunnen worden. Er kan ook iets in de instellingen verkeerd staan of je zou de router even uit en aan kunnen doen. Echter weet ik niet hoe de instellingen eruit zien op jouw smart tv. Mijn laatste optie zou toch echt contact opnemen met de MEDION Service zijn.

 

Groetjes,

Kim2206

 

gerarda
Apprentice
Bericht 15 van 27
7.064 Weergaven
Bericht 15 van 27
7.064 Weergaven

Best kim

 

Ga ik maandag dan wel telefonisch  contact mee opnemen . Jij in elk geval bedankt om zo veel moeite te doen . 

Fijn weekeind

 

Gerarda

Kim2206
Contributor
Bericht 16 van 27
7.062 Weergaven
Bericht 16 van 27
7.062 Weergaven

Hallo Gerarda,

 

Ik had graag gehad dat het was opgelost. Ik hoop dat ze je verder kunnen helpen! Daarnaast zou ik het leuk vinden om te horen of het gelukt is en hoe het opgelost is.

 

Jij ook fijn weekend!

 

Groetjes,

Kim2206

gerarda
Apprentice
Bericht 17 van 27
6.968 Weergaven
Bericht 17 van 27
6.968 Weergaven

Hallo

Ik heb nog altijd geen oplossing voor mijn probleem ,
Ik kan ook geen telefonisch contact hebben met de helpdesk wegens de coronacrisis

Deze voormiddag nog eens een hele tijd aan het proberen geweest maar altijd wachttoon , heeft mij al heel wat centjes gekost aan telefoon is een 0900 nr 

heb nog eens een mail gestuurd naar de helpdesk en hopelijk nemen ze contact op 

met de lockdown in het vooruitzicht zag ik het wel graag opgelost .

 

Mvg 

Gerarda

 

Kim2206
Contributor
Bericht 18 van 27
6.953 Weergaven
Bericht 18 van 27
6.953 Weergaven

Hallo Gerarda,

 

Wat vervelend dat je niet geholpen wordt. Ik weet zelf niet goed wat er mis is met jouw smart tv. Ik hoop dat iemand anders jou hierbij kan helpen.

 

Groetjes,

Kim2206

 

 

Snorlax
Tutor
Bericht 19 van 27
6.849 Weergaven
Bericht 19 van 27
6.849 Weergaven

Hallo @gerarda,

 

Ik begrijp dat je inmiddels contact hebt gezocht met Medion.

De helpdesk is ook in deze tijden gewoon bereikbaar, echter het kan natuurlijk iets langer duren voordat je iemand aan de lijn hebt.

Het is inderdaad een 0900-nummer, maar ze rekenen gelukkig gewoon lokaal tarief.

E-mails worden uiteraard ook altijd gewoon beantwoord.

 

Groet,

Snorlax

gerarda
Apprentice
Bericht 20 van 27
6.844 Weergaven
Bericht 20 van 27
6.844 Weergaven

Beste

 

Bedankt voor de reactie 

Ik ga morgen dan nog eens proberen contact op te nemen ,

Hopelijk lukt het dan wel . Dinsdag nam. kreeg ik de mededeling dat wegens de corona de helpdesk niet kon beantwoord worden . Voor de middag had ik al paar keer geprobeerd en telkens wachttoon . 

 

Mvg 

Gerarda 

 

 

26 ANTWOORDEN 26