annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

kan geen recover uitvoeren

2 ANTWOORDEN 2
Milo2
New Voice
Bericht 1 van 3
697 Weergaven
Bericht 1 van 3
697 Weergaven

kan geen recover uitvoeren

Op 6/12/23 een notebook gekocht S17413-MD62469 maar ik kan geen recover uitvoeren. ik krijg de melding "er is geen fabrieksafbeelding. gelieve de klantendienst te contacteren"

2 ANTWOORDEN 2
Paul2023
Tutor
Bericht 2 van 3
644 Weergaven
Bericht 2 van 3
644 Weergaven

Hoi @Milo2 

 

Heel vervelend dat dat jouw systeem aangeeft dat er geen fabrieks-image gevonden kan worden. Volgens de gegevens van jouw notebook, zou deze er wel op moeten zitten.

Ik wil je allereerst adviseren, om de geoptimaliseerde standaarwaarden voor uw notebook, in het BIOS opnieuw te laden. Dit kan je als volgt doen:

 

Schakel de notebook in en begin direct te tikken op de F2- of delete toets. Indien correct uitgevoerd, zal het BIOS scherm getoond worden.
In het BIOS scherm kiest u voor de optie "Load default settings" (vaak terug te vinden in het menu save & exit) en bevestigt u de vraag met de letter Y (Yes).
Vervolgens drukt u op F10 en bevestigt u “Save to CMOS and exit” wederom met de letter Y (Yes).

 

Vervolgens kan je opnieuw proberen om de notebook terug te zetten naar de fabrieksinstelling. Het terugzetten naar fabrieksinstelling kan je als volgt doen:

 

Bij het terugzetten naar de fabrieksinstellingen, worden alle gegevens van station C: gewist. Gelieve jouw eigen data eerst veilig te stellen door deze naar een ander station (of een extern medium) te kopiëren.

Je kan jouw systeem op de volgende wijze terugzetten naar de fabrieksinstellingen:
Begin direct vanaf het inschakelen van het systeem repeterend te tikken op de toets F11. Indien correct uitgevoerd, zal het systeem niet in Windows opstarten maar het Power Recovery scherm tonen.
Volg hierna de instructies op het scherm.

Na het terugzetten van de fabrieksinstellingen zou jouw systeem weer normaal moeten functioneren.

 

Mocht het zijn dat het probleem zich nog steeds voordoet, ondanks het opvolgen van bovenstaande adviezen, kan je het beste contact opnemen met de service hotline van Medion. De service-hotline in Nederland is bereikbaar op 0900-2352534 en in België op 02-2006198.

 

Groetjes,

Paul

 

 

Milo2
New Voice
Bericht 3 van 3
636 Weergaven
Bericht 3 van 3
636 Weergaven

Dag Paul,

 

bedankt voor de tip die ik probeerde, maar zonder succes. Ik zal Medion contacteren.

 

Grt Milo2

2 ANTWOORDEN 2