annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waar zit de SSD van de Akoya S6421

6 ANTWOORDEN 6
marcs
Beginner
Bericht 1 van 7
3.382 Weergaven
Bericht 1 van 7
3.382 Weergaven

Waar zit de SSD van de Akoya S6421

Ik heb een HDD van 1 TB en er moet een SSD van 128 GB inzitten, heb de laptop opengemaakt maar kan de SSD met geen mogelijkheid vinden...heeft iemand enig idee? Moet toch vrij makkelijk te vinden zijn, wil upgraden naar een grotere SSD. 

6 ANTWOORDEN 6
Snelleschildpad
Moderator
Bericht 2 van 7
3.346 Weergaven
Bericht 2 van 7
3.346 Weergaven

Hey hallo @marcs 

 

Helaas kan ik zo geen afbeeldingen terugvinden die er bij aansluiten. 

Maar ik verwacht dat wanneer je dit via youtube opzoekt je genoeg resultaten zult krijgen hierover.

Let er wel op dat je natuurlijk de originele onderdelen behoudt wanneer je het toestel op dient te sturen anders kan het zijn dat je hier een prijsopgave voor krijgt. 

 

Groet.

 

Snelle



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Iks-Jott
Superuser
Bericht 3 van 7
3.342 Weergaven
Bericht 3 van 7
3.342 Weergaven

Hoi,@marcs 

 

ssd.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=xURycCM5ccg 

Misschien kun je daarmee iets beginnen?

Groetjes

Iks-Jott

 

 

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
marcs
Beginner
Bericht 4 van 7
3.320 Weergaven
Bericht 4 van 7
3.320 Weergaven

bedankt allen voor de reacties, nee, op youtube is helemaal niks te vinden, heb echt goed gezocht. Ik vermoedt nu dat het geheugen een flash geheugen is vast op het moederbord, en geen losse module....helaas......

marcs
Beginner
Bericht 5 van 7
3.319 Weergaven
Bericht 5 van 7
3.319 Weergaven

Bedankt voor de reactie, het voorbeeld is van een ander type Medion, niet deze.....helaas

MarcusC
Tutor
Bericht 6 van 7
3.300 Weergaven
Bericht 6 van 7
3.300 Weergaven

Hallo @marcs 
Ik kan veel verschillende modellen van de AKOYA S6421 vinden op de MEDION service pagina.
Welk productnummer (MSN) heeft uw Notebook?

 

 

 


Gruß
Marcus
daddle
Superuser
Bericht 7 van 7
3.279 Weergaven
Bericht 7 van 7
3.279 Weergaven

@marcs 

 

In feit als jij de MSN 30023256 heeft, het is een van velen nederlandse models S6421, dan heb je een 128 GB eMMC van Toshiba gesoldeert op je mainboard. En je zou een HDD 2.5"; SATA 6.0 Gb/s; 1 TB; Seagate ook ingebouwd hebben. 

Het zelfde geld voor de RAM, er zijn 4 GB,  4x DDR3L SAM 8Gb SDRAM, gesoldeerd onboard.

 

Gruss, daddle

6 ANTWOORDEN 6