cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Voedingsprintplaat voor een Medion convertible E3216 MD61800 (EM_NT13A_MED_USB_BOARD_v1.1)

SOLVED
1 REPLY 1
therem
New Voice
Message 1 of 2
463 Views
Message 1 of 2
463 Views

Voedingsprintplaat voor een Medion convertible E3216 MD61800 (EM_NT13A_MED_USB_BOARD_v1.1)

Hallo,

Ik ben op zoek naar een dochterprintplaat met de voedingsconnector, kaartlezer en USB-poort om een Medion convertible (tablet-pc) E3216 MD61800 te repareren.

De printplaat is gelabeld als EM_NT13A_MED_USB_BOARD_v1.1.

Ik weet dat deze ook in andere Medion convertible-modellen wordt gebruikt, waaronder modellen van andere merken, waaronder een printplaat met het label Y116A-I0R100, hoewel er een bevestigingsgat ontbreekt.

Hier is een foto:

PXL_20220925_132303941.jpg

Ik heb dit reserveonderdeel alleen gevonden in de VS (de verzendkosten zijn te hoog) of in Oekraïne of Latijns-Amerika (in beide gevallen is verzending naar Europa niet mogelijk).

Als iemand deze kaart te koop heeft of weet waar ik er in Europa eentje kan krijgen, reageer dan alsjeblieft 🙂

1 ACCEPTED SOLUTION

Accepted Solutions
Major_ToM
Mastermind
Message 2 of 2
399 Views
Message 2 of 2
399 Views

Hej @therem ,

aangezien de discussie over hetzelfde onderwerp op dit punt van het Duitse forum wordt voortgezet, zullen we dit bericht sluiten.

Groetjes

Major ToM

MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de

Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.

View solution in original post

1 REPLY 1
Major_ToM
Mastermind
Message 2 of 2
400 Views
Message 2 of 2
400 Views

Hej @therem ,

aangezien de discussie over hetzelfde onderwerp op dit punt van het Duitse forum wordt voortgezet, zullen we dit bericht sluiten.

Groetjes

Major ToM

MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de

Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
1 REPLY 1