annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vervangen toetsenbord laptop MD98977 (E7225T)

7 ANTWOORDEN 7
Dinie
New Voice
Bericht 1 van 8
3.942 Weergaven
Bericht 1 van 8
3.942 Weergaven

Vervangen toetsenbord laptop MD98977 (E7225T)

Het toetsenbord van mijn laptop is defect en moet worden vervangen. MEDION kan dit niet leveren, maar het is wel verkrijgbaar bij andere leveranciers.

Wie kan mij gedetailleerde instructies of een handleiding geven hoe dit vervangen moet worden?

Andere merken (bv. Acer) hebben deze op internet staan, maar voor Medion  MD98977 kan ik deze niet vinden. Bij Medion zelf kom ik helaas geen stap verder.

Wie kan mij helpen?

7 ANTWOORDEN 7
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 8
3.936 Weergaven
Bericht 2 van 8
3.936 Weergaven

Hoi @Dinie en welkom

https://www.ipc-computer.de/medion/notebook/akoya-serie/e/e7xxx/akoya-e7225t-serie/tastatur-13286552

kijk alsjeblieft video nr. 5. Uw toetsenbord moet ook een schroef hebben, kijk goed naar het vervangende toetsenbord als het komt.

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Dinie
New Voice
Bericht 3 van 8
3.930 Weergaven
Bericht 3 van 8
3.930 Weergaven

Bedankt voor snelle reactie. Video nr. 5 bekeken. Op onderkant van mijn toetsenbord kan ik geen schroef vinden met aanduiding K  en/of  B. Kan het zijn dat deze in  de Nederlandse versie ontbreekt?

Welke kant moet ik de nopjes boven het toetsenbord op duwen: indrukken, in richting toetsenbord duwen of juist in richting vanaf toetsenbord duwen?

Maandag hoop ik er verder mee te gaan. Goede Zondag gewenst. Groet.

Fishtown
Superuser
Bericht 4 van 8
3.926 Weergaven
Bericht 4 van 8
3.926 Weergaven

Hoi @Dinie 

De laptop uit de video is niet identiek en wordt alleen ter illustratie gebruikt. het kan ook zijn dat de schroef zich onder de vloerplaat bevindt. waar zie je het beste wanneer de nieuwe er is?
doei Fishtown

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Dinie
New Voice
Bericht 5 van 8
3.900 Weergaven
Bericht 5 van 8
3.900 Weergaven

Inmiddels een nieuw  toetsenbord besteld. Zal dinsdag of woensdag worden bezorgd. Ik laat nog even weten of plaatsing is gelukt. Groet.

Snelleschildpad
Moderator
Bericht 6 van 8
3.886 Weergaven
Bericht 6 van 8
3.886 Weergaven

@Dinie 

 

Is het plaatsen van het toetsenbord gelukt?

 

De nopjes waar je over spreekt dienen naar de toetsen toe te gaan. 

 

Groet Snelle.

 

 



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Dinie
New Voice
Bericht 7 van 8
3.879 Weergaven
Bericht 7 van 8
3.879 Weergaven

Gisteren met vervangen toetsenbord bezig geweest. . Verwijderen oude toetsenbord geen enkel probleem. Was zo gebeurd. 

Bij verwijderen van de aansluitkabel bleek een deel van de aansluiting van de kabel in de laptop beschadigd, waardoor de kabel niet meer goed kon worden vastgeklemd. Het plaatsen van een nieuw toetsenbord had dus geen zin meer. Nieuwe toetsenbord teruggestuurd. Daarna  nog wel even gekeken of er nog iets kon gebeuren met de oude laptop. De kabel vastplakken met plakband bood geen oplossing. Blijkbaar maakte de kabel geen goed contact. Toen ik vandaag over het plakband vervolgens een stukje tie-rip vastplakte, waardoor de kabel wat meer werd aangedrukt, werkte het tot mijn grote verbazing wel en functioneerden zelfs alle toetsen van het oude toetsenbord weer normaal. Dit bericht heb ik ook met de oude toetsenbord getypt. Hoelang dit goed gaat, met al dat plakband weet ik niet. Daarom maar gekozen voor een nieuwe laptop.. Hartelijk dank voor uw reacties. Hierdoor werd mij heel duidelijk hoe het toetsenbord te vervangen.

Vr. groet 

Snelleschildpad
Moderator
Bericht 8 van 8
3.864 Weergaven
Bericht 8 van 8
3.864 Weergaven

Hallo @Dinie 

 

Goed om te horen dat het je het alsnog zo hebt kunnen testen.

 

Alvast veel plezier met je nieuwe laptop. 

 

Groet. Snelle



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
7 ANTWOORDEN 7