cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

MD63000

4 REPLIES 4
MichelAerts
Trainee
Message 1 of 5
1,972 Views
Message 1 of 5
1,972 Views

MD63000

Vindt geen netwerk meer, krijg enkel de wereldbol te zien. Als ik er op klik krijg ik enkel  vliegtuigstand te zien.

Netwerkadapters opnieuw installeren helpt niet. Er kan geen netwerkhardware gevonden worden... bovendien vind ik het aankoopbewijs niet meer terug....

4 REPLIES 4
Fishtown
Superuser
Message 2 of 5
1,971 Views
Message 2 of 5
1,971 Views

moin @MichelAerts  en welkom

je schrijft vliegtuigmodus,

is dit ingeschakeld Fn + F2?

doei Fishtown

edit/info:

U heeft niet per se een aankoopbewijs nodig

Aan de hand van het MD-nummer weet medion in welke periode het product is verkocht.

Het zou nog beter zijn: product geregistreerd bij medion?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
MichelAerts
Trainee
Message 3 of 5
1,967 Views
Message 3 of 5
1,967 Views

Neen is niet aan, als ik op de wifi icon ( wereldbol wegens geen verbinding) klik dan zie ik geen netwerk maar vliegtuigstand niet highlighted.

Alvast bedankt.

REV
Moderator Moderator
Moderator
Message 4 of 5
1,951 Views
Message 4 of 5
1,951 Views

@MichelAerts 

 

Als je bij de apparaatbeheer kijkt. Zie je daar ook foutmeldingen staan?

 

Groeten,

REV

WZwijger
Tutor
Message 5 of 5
1,930 Views
Message 5 of 5
1,930 Views

@MichelAerts 

Het kan voorkomen dat het icoon niet overeenkomt met wat u op het toetsenbord per ongeluk heeft ingedrukt. Ik heb dit al met meerdere laptops meegemaakt, zij gaven aan dat de vliegtuigstand niet was geactiveerd, maar dit was toch het geval. Na deactiveren van deze stand op het toetsenbord was het probleem dan alsnog opgelost.

 

Andere vraag: we gaan ervan uit dat het probleem bij de laptop ligt. Echter het probleem kan ook aan de andere kant zitten:

 

Is uw modem/router recent vernieuwd of zijn er veranderingen dan wel aanpassingen in het netwerk gedaan?

 

Is er recent  via windows update een update voor uw WIFI adapter geïnstalleerd, heeft u al geprobeerd dit na te gaan in uw updategeschiedenis? Eventueel deze update verwijderen, het kan zijn dat er een verkeerde driver is geïnstalleerd en deze nu voorkomt dat u de oude of bijbehorende driver kunt installeren.

 

De WIFI adapter is in de meeste laptops een insteekkaartje, neemt u uw laptop vaak mee, dan kan het zijn dat dit kaartje is losgetrild. Meestal is dit kaartje gemakkelijk te bereiken via het luikje voor het geheugen (uitbreiden van het geheugen) dan wel de SSD of HDD, dan wel een apart vakje hiervoor. U kunt dan kijken of het kaartje nog goed zit en de antenne kabeltjes niet zijn losgeschoten.

 

Mocht dit allemaal niet helpen en u bent echt in nood met betrekking tot internet: een losse WIFI adapter aanschaffen van rond de 20 euro kan dan voor u het probleem oplossen.

 

Met vriendelijke groet,

WZwijger.

 

4 REPLIES 4