annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

GEEN WIFI

5 ANTWOORDEN 5
CC64
Trainee
Bericht 1 van 6
2.215 Weergaven
Bericht 1 van 6
2.215 Weergaven

GEEN WIFI

Hallo, allemaal. Ik heb een probleempje. Ik ben een basis gebruiker, dus graag hulp van jullie.

Ik heb op 30 mei 2022, nog geen twee maanden geleden een Medion laptop gekocht.

Alles ging goed, totdat ik vanmorgen geen Wifi meer had. Van alles geprobeerd, maar helaas.

Ik hen nog twee Medion laptops en deze hadden beiden wel Wifi, zo ook mijn mobiel.  Uiteindelijk teruggebracht naar fabrieksinstellingen, maar helaas. Probleemoplosser laten lopen en krijg de volgende tekst:

"Computer correct geconfigureerd, maar DNS server reageert niet ".

Nogmaals ben basis gebruiker en weet nu niet wat ik moet doen. Graag hulp van jullie is welkom

 

mvgr

 

 

 

5 ANTWOORDEN 5
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 6
2.209 Weergaven
Bericht 2 van 6
2.209 Weergaven

Hallo @CC64 

Helaas geeft u geen informatie over uw nieuwe laptop. graag het MSN-nummer vermelden.

misschien is de wifi per ongeluk uitgeschakeld via een FN+Key-knop of heb je een schuifschakelaar aan de zijkant van de laptop om naar "privémodus" te schakelen, d.w.z. wifi uitgeschakeld.

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
CC64
Trainee
Bericht 3 van 6
2.202 Weergaven
Bericht 3 van 6
2.202 Weergaven

Beste Fishtown

Bedankt voor je reactie. Het betreft Medion laptop: P 17609, MD 62180 nl//

MSN: 30033003   SN: 21BPE6000118

Er zit geen schuifje aan de zijkant. En wat bedoel je met de Key-knop?  Gewoonlijk is meestal op F7 knop een wifisymbool te zien, maar niet bij deze laptop.

Hoop dat je met deze gegevens iets meer kunt. Bvd CC64

CC64
Trainee
Bericht 4 van 6
2.195 Weergaven
Bericht 4 van 6
2.195 Weergaven

Beste Fisht0wn

Nog even als aanvulling. Bij instellingen internet krijg ik het volgende bericht met rood kruisje:

"Geen internet toegang. Uw apparaat heeft alleen toegang tot andere apparaten op lokale netwerk."

Misschien zegt u dat iets.

 

groet CC64

Fishtown
Superuser
Bericht 5 van 6
2.192 Weergaven
Bericht 5 van 6
2.192 Weergaven

Hallo @CC64 ,

wifi/Bluetooth in- en uitschakelen betekent: "Vliegmodus" (pagina 32)

en wordt in-/uitgeschakeld via de toetsencombinatie FN+F2 (pagina 29)

http://bda.medion.com/bda_s17404_s17403_p17606_p17605_nl.pdf

maar als je schrijft:


@CC64  schrieb:

"Geen internet toegang. Uw apparaat heeft alleen toegang tot andere apparaten op lokale netwerk."

dan heb je wifi. controleer de router om te zien of je pc daar actief is en controleer daar de instellingen

om te zien of hij verbinding mag maken met internet.

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
CC64
Trainee
Bericht 6 van 6
2.117 Weergaven
Bericht 6 van 6
2.117 Weergaven

Beste Fishtown

Bedankt voor je snelle reactie. was helaas niet de oplossing. heb mijn provider ingeschakeld. Probleem is nu opgelost. Nogmaals bedankt

mvgr CC64

5 ANTWOORDEN 5