annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bij opstarten ga hij automatisch naar de BIOS-setup. Verder raak ik niet.

OPGELOST
8 ANTWOORDEN 8
phildg
New Voice
Bericht 1 van 9
3.177 Weergaven
Bericht 1 van 9
3.177 Weergaven

Bij opstarten ga hij automatisch naar de BIOS-setup. Verder raak ik niet.

Bij opstarten ga hij automatisch naar de BIOS-setup. Verder raak ik niet.

Hij vraagt ook steeds het wachtwoord, dat lukt wel, maar ik zie in het grijs dat er ook een admin-wachtwoord zou moeten zijn. Ik kan dit echter niet selecteren.

Iemand een idee?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
phildg
New Voice
Bericht 9 van 9
3.078 Weergaven
Bericht 9 van 9
3.078 Weergaven

Ik, heb het probleem kunnen oplossen door Windows opnieuw te installeren via een bootable DVD.

Ik heb mijn oude data niet kunnen redden : ik probeerde eerst een upgrade van de bestaande versie maar kreeg een foutmelding dat de HDD vergrendeld was.
Dan maar een standaard setup doorlopen en we kunnen weer verder.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
daddle
Superuser
Bericht 2 van 9
3.131 Weergaven
Bericht 2 van 9
3.131 Weergaven

@phildg 

 

Hii Phil, Bios setup waarvan? Je Radío, TV, Smartphone, Alarmstation, welk merk, enzoovoorts

 

Dus geef ons een paar data, die nodig zijn.

 

daddle

phildg
New Voice
Bericht 3 van 9
3.125 Weergaven
Bericht 3 van 9
3.125 Weergaven

Sorry, ik had reeds op voorhand de notebook geselecteerd, maar ok : Betreft Medion Erazer notebookmedion Erazer.PNG

 

daddle
Superuser
Bericht 4 van 9
3.122 Weergaven
Bericht 4 van 9
3.122 Weergaven

@phildg 

 

Dit had ik wel begrepen. 😉

Maar toch zou de naam en de MSN nummer aangeven voordelig zijn.

Jouw beeld moet eerst goedgekeurd worden, voordat vreemde User het kunnen zien.

 

daddle

Luke
Community Manager
Bericht 5 van 9
3.114 Weergaven
Bericht 5 van 9
3.114 Weergaven

Hallo @phildg,

 

Het beeld wordt niet vrijgegeven omdat het serienummer zichtbaar is. Maak het onherkenbaar en upload het opnieuw.

 

 

Bedankt,

Luke


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
daddle
Superuser
Bericht 6 van 9
3.111 Weergaven
Bericht 6 van 9
3.111 Weergaven

@phildg 

Of schrijf het even op. De naam (Typ) en de MD en MSN Nummer opschrijven is toch wel makkelijk? 

Ook diegene die je hulp geven wil moet daarvoor heel veel voor jouw schrijven.

phildg
New Voice
Bericht 7 van 9
3.097 Weergaven
Bericht 7 van 9
3.097 Weergaven

Medion Erazer , Model P7643

MD99963

MSN30020579

daddle
Superuser
Bericht 8 van 9
3.092 Weergaven
Bericht 8 van 9
3.092 Weergaven

@phildg 

 

Ik heb toevallig hetzelfde model, een P7644. Het verschil is ik heb een 1TB HDD en een 256 GB Phison M2 SSD, en oorspronkelijk 8 GB geheugenlatje, terwijl jou NB een 8GB en een 4 GB geheugenlatje heeft. En een 1.5 TB HDD en een 128 GB Phison SATA M2 SSD.

Het moederboard is hetzelfde.

 

Als je alleen maart in het UEFI Bios terecht komt, klopt iets niet met jouw Windows installatie, Waarom  weet ik niet .

Gebeurde het nadat of tijdens jij een Upgrade  of Update gemaakt heeft?

 

Anderzijds de  enige weg is nou een Windows Installatie USB Stick te maken, van de officiele Windows Site  en met deze de NB optestarten.

Als je in het begin met de F10 toets gedrukt strart, dan komt de boot menu op de scherm en je kunt die vooraf al ingesteekte USB-Stick keuzen.

 

In de beginning op een van de eerste paginas komt in de linke ondere hoek "Reparatie" Je kunt proberen daarmee het startvemogen van jouw Windows Boot SSD te herstellen. Maar ik ben bang dat dit niet zal lukken.

Die andere vraag ist, er werd toen voor de 128 GB  Phison SD een nieuwe FW aangeboden. Heb jij die toen geinstalleert?

 

Zo veel voor vandaag

cheers, daddle 

 

 

 

phildg
New Voice
Bericht 9 van 9
3.079 Weergaven
Bericht 9 van 9
3.079 Weergaven

Ik, heb het probleem kunnen oplossen door Windows opnieuw te installeren via een bootable DVD.

Ik heb mijn oude data niet kunnen redden : ik probeerde eerst een upgrade van de bestaande versie maar kreeg een foutmelding dat de HDD vergrendeld was.
Dan maar een standaard setup doorlopen en we kunnen weer verder.

8 ANTWOORDEN 8