annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Azerty kalvier laptop kopen .

OPGELOST
7 ANTWOORDEN 7
Dap
New Voice
Bericht 1 van 8
4.961 Weergaven
Bericht 1 van 8
4.961 Weergaven

Azerty kalvier laptop kopen .

Ik wil een Medion laptop kopen met een Azerty klavier . Als ik (Belg) op de Medion site ga kijken , staat er nergens bij of het klavier , Azerty is , of Qwerty . Als ik dan naar de foto's kijk lijkt het overal Qwerty te zijn . Zowel op de Belgische als Nederlandse Medion shop site. Hoe kan ik weten welk klavier ik ga hebben als ik een Medion laptop aankoop ? Wie helpt mij. 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Dap
New Voice
Bericht 8 van 8
4.905 Weergaven
Bericht 8 van 8
4.905 Weergaven

Beste SNORLAX , bedankt voor deze reactie. Keek 20 keer naar deze specificaties , en toch keek ik er naast. Nu zag ik het staan. Bedankt , en ik denk dat mijn probleem hierbij opgelost is . Dank voor alle reacties  !!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 8
4.958 Weergaven
Bericht 2 van 8
4.958 Weergaven

Hoi @Dap en welkom

 

 

Fishtown_0-1584303020083.png

 

https://www.medion.com/be/shop/performance-laptops-medion-erazer-x6603-i5-gaming-laptop-530022659.ht...

hier zie je de QWERTZ-layout, de correcte toetsenbord layout voor jouw land zal worden geleverd

Doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Dap
New Voice
Bericht 3 van 8
4.950 Weergaven
Bericht 3 van 8
4.950 Weergaven

Ja Fishtown , onderaan staat dat bij Laptop die jij toont. Maar bij de laptops die ik eventueel wil kopen , staat er niets bij geschreven. 

medion.com/be/shop/budget-laptops-medion-akoya-e17201-laptop-30027596a1.html

Fishtown
Superuser
Bericht 4 van 8
4.946 Weergaven
Bericht 4 van 8
4.946 Weergaven

Hoi @Dap 

het zal daar hetzelfde zijn

zie:

https://www.medion.com/medionserviceshop/welcome

Invoer bij het zoeken naar reserveonderdelen: 30027596 scrol omlaag naar Toetsenbord

MSN: 40071224 Afdekraam, toetsenbord, incl. Toetsenbord, BE

 

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Dap
New Voice
Bericht 5 van 8
4.943 Weergaven
Bericht 5 van 8
4.943 Weergaven

https://www.medion.com/be/shop/budget-laptops-medion-akoya-e17201-laptop-30027596a1.html

Hier staat niks bij over het klavier , alhoewel de foto's QWERTY aantonen . (maar dat gebeurt meer natuurlijk)

En deze zou ik willen kopen , maar moet een AZERTY klavier zijn .

Fishtown
Superuser
Bericht 6 van 8
4.936 Weergaven
Bericht 6 van 8
4.936 Weergaven

Hoi @Dap 

om u zekerheid te geven,

Laten we een moderator vragen

Hallo @Snelleschildpad  kun je bevestigen dat het een azerty-toetsenbord heeft?

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Snorlax
Tutor
Bericht 7 van 8
4.908 Weergaven
Bericht 7 van 8
4.908 Weergaven

Hallo @Dap,

 

Alle systemen welke door MEDION worden aangeboden op de Belgische webshop zijn voorzien van een AZERTY-toetsenbord (tenzij anders vermeld). 

De MEDION AKOYA E17201 laptop van https://www.medion.com/be/shop/budget-laptops-medion-akoya-e17201-laptop-30027596a1.html is dan ook voorzien van een AZERTY-toetsenbord.

Tevens zie je bij de betreffende laptop onder specificaties de tekst :

Leveringsomvang:

MD 61655 17,3 inch laptop (AZERTY)

 

Groet,

Snorlax

Dap
New Voice
Bericht 8 van 8
4.906 Weergaven
Bericht 8 van 8
4.906 Weergaven

Beste SNORLAX , bedankt voor deze reactie. Keek 20 keer naar deze specificaties , en toch keek ik er naast. Nu zag ik het staan. Bedankt , en ik denk dat mijn probleem hierbij opgelost is . Dank voor alle reacties  !!!

7 ANTWOORDEN 7