annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Akoya E4271 touchscreen werkt niet

8 ANTWOORDEN 8
Mar10a
Trainee
Bericht 1 van 9
1.651 Weergaven
Bericht 1 van 9
1.651 Weergaven

Akoya E4271 touchscreen werkt niet

Goede dag, na jaren in de lade gelegen , tientallen uren met de laptop bezig geweest en nog steeds de volgende problemen: touchscreen werkt niet, vaak kan ik niet eens met toetsboard typen....     fabriek instellingen geprobeerd terug te draaien maar ging niet.... help help, wie kan mij helpen om mijn hybride akoya weer aan het praten  krijgen 😔🥺. Hartelijk dank 

8 ANTWOORDEN 8
daddle
Superuser
Bericht 2 van 9
1.648 Weergaven
Bericht 2 van 9
1.648 Weergaven

@Mar10a 

 

Kijk op deze Pagina  --> https://www.medion.com/de/service/product-detail/30027845

Daar zijn alle driver erin te vinden. Ik zou daarmee  een komplette driver installation maken.

 

Als dit niet helpt, moet je Wíndows from scratch opnieuw installeren, met een USB stick, die je met het MediaCreationTool opzet

 

Maar hoe heb jij geprobeerd op de fabriekinstellingen terug te daaien? Heb jij die PC met de F11 toets gedruckt opgestart?

Dan zou de Power Recover scherm te zien zijn.  

 

Maar hiervoor is het bestaan ​​van een Recover-map vereist. Ik weet niet of de kleine 128 GB schijf die af fabriek is geïnstalleerd (M.2 SSD) er verschillende partities erop zijn.  Controleer of jij een Recover-map kunt vinden die de fabrieksinstallatie als image bevat. Dit is een voorwaarde om Power Recover te laten werken.

 

Groetjes, daddle

 

 

 

Mar10a
Trainee
Bericht 3 van 9
1.645 Weergaven
Bericht 3 van 9
1.645 Weergaven

Hallo, Hartelijk dank ... F11 geprobeerd, zonder resultaat , ik ga het nogmaals proberen..... gewoon vasthouden of snel er op tikken? Groetjes Martina 

Mar10a
Trainee
Bericht 4 van 9
1.639 Weergaven
Bericht 4 van 9
1.639 Weergaven

ben systeemdiagnose aan het uitvoeren....

daddle
Superuser
Bericht 5 van 9
1.631 Weergaven
Bericht 5 van 9
1.631 Weergaven

@Mar10a 

 

F 11 tijdens de start synchron drukken. Maar je mag daarna ook verder snell tikken.

Kijk even in je harde schijf (SSD) met de explorer, of er een Recover-map in een van de partities aanwezig is.

Als niet kun je ook niet op de fabriek-installatie terug, maar moet je Windows opnieuw installeren.

Met het MediaCreationTool van Microsoft

--> https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10

 

Probeer dan eens de touchscreen, en de toetsboord /clickpad

 

Success, daddle

 

 

 

 

Mar10a
Trainee
Bericht 6 van 9
1.613 Weergaven
Bericht 6 van 9
1.613 Weergaven

bedankt.... ik ging via Medion ap tablet opnieuw instaleren.....geslaagd, maar typen doet hij heel even en dan houdt het op, ik kan me niet eens ergens aanmelden om verder tte gaan.... ben helemaal radeloos....   weet u misschien of er een toets bestaat in geval dat toets boord geblokkeerd is ?   

 

Mar10a
Trainee
Bericht 7 van 9
1.563 Weergaven
Bericht 7 van 9
1.563 Weergaven

nu F11 en start tegelijk ingedrukt is installatie gelukt, helaas geen touchscreen ......   zal installatie downloaden via andere laptop zoals u zei, op extern opslag en bij problematische weer installeren ...   groetjes ....   en fijne dag gewenst 

Mar10a
Trainee
Bericht 8 van 9
1.556 Weergaven
Bericht 8 van 9
1.556 Weergaven

JPEG_20230916_1442025399499400519773621.jpeg

 dit krijg ik altijd te zien, terwijl

Laptop moet hybride met touchscreen zijn 😭

Paul2023
Tutor
Bericht 9 van 9
850 Weergaven
Bericht 9 van 9
850 Weergaven

@Mar10a 

 

Ik zie dat er sinds ‎12.09.2023 niet meer gereageerd is op jouw post. Is het probleem inmiddels opgelost?

 

Groet,

Paul2023

8 ANTWOORDEN 8