annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 

Hersteldienst Medion niet te bereiken

17 RÉPONSES 17
Pol
Trainee
Message 1 sur 18
8 664 Visites
Message 1 sur 18
8 664 Visites

Hersteldienst Medion niet te bereiken

Defecte externe HD defect  (MD9030) nog meer dan een jaar garantie.  Wat te doen ?

Bellen naar de Hotline....al 10-tal keren. Steeds antwoordapparaat "er zijn nog wachtenden voor u "  minuten....minuten aan een stuk herhaling. Altijd hetzelfde.....er zijn nog. wachtenden voor u.. Dus GEEN resultaat.

Mail sturen met de vraag om een sticker/voucher te verkrijgen. Al 3 X gevraagd .....geen enkele reactie. Zelfde mail naar de Aldi verstuurd, na 2 dagen al 3 wel hetzelfde een antwoord...."we zullen u vraag doorsturen naar Medion." Dus ook GEEN resultaat.

Op deze backup hd staan ONVERVANGBARE foto's, filmpjes (vooral van mijn kleinkinderen) documnten, brieven enz.. Als mijn pc nu ook defect zou raken ben ik alle info kwijt.

Dus graag DRINGEND een reactie.

 

 

17 RÉPONSES 17
Anu
Scientist
Message 2 sur 18
6 065 Visites
Message 2 sur 18
6 065 Visites

Hoi @Pol

 

Dit forum is voor gebruikers om elkaar te helpen, het enige wat ik je hierin kan adviseren is nog een keer bellen en wat langer wachten, of nog een mail sturen. Let trouwens op, bij Medion krijg je vaak meteen een automatische reactie met veelgestelde vragen als je een mail stuurt, daar moet je dan weer op reageren, anders komt het niet bij een medewerker terecht. 

 

Groetjes, 

Anu

Pol
Trainee
Message 3 sur 18
6 057 Visites
Message 3 sur 18
6 057 Visites

schermopname medion.pngMedion 2.pngMedion 3.png

Anu
Scientist
Message 4 sur 18
6 046 Visites
Message 4 sur 18
6 046 Visites

Hoi @Pol

 

Je zult hiervoor toch echt bij Medion moeten zijn, het forum is geen servicepunt of zo maar enkel voor gebruikers om elkaar te helpen. 

Ik zou toch even mijn spamfilter nakijken als ik jou was, tot nu toe heb ik elke keer dat ik een mail via dat formulier verzond zo goed als meteen de automatische reactie met FAQ's gekregen. 

 

Groetjes, 

Anu

Pol
Trainee
Message 5 sur 18
6 042 Visites
Message 5 sur 18
6 042 Visites

Niks Spam, Niks Mail, Niks Telefoon, Niks Aldi.

Het zal een SPERfilter worden. Nooit meer Medion en Aldi zo WEINIG mogelijk.

Dat is mijn vaste bedoeling. Ze zijn het niet waard om winkelketen genoemd te worden.

 

vg,

Paul

Pol
Trainee
Message 6 sur 18
6 021 Visites
Message 6 sur 18
6 021 Visites

Na weeral "geen nieuws" naar het Aldi filiaal gegaan (aankoop harde schijf). De "gerant" te pakken gekregen. Zeer vriendelijke persoon. Mijn probleem uitgelegd....en dadelijk naar zijn kantoorje in de winkel gegaan. Gerant heeft effen in zijn "Aldi" telefoongids gekeken. Telefoon nummer ingetikt...(het was NIET het hotline nummer) onmiddelijk verbonden met Medion...De persoon aan de lijn bij Medion en de winkelgerant kenden mekaar precies...en opgelost. 30 minuten later was er een mail bij mij met de nodige voucher + uitleg. Nog een half uur later mijn "pakje" afgegeven in een "verzendpunt" op 300 m van mij thuis..En nu wachten op de "herstelling".....

Pol
Trainee
Message 7 sur 18
5 973 Visites
Message 7 sur 18
5 973 Visites

schermopname.png

RS13
Master NL
Message 8 sur 18
5 967 Visites
Message 8 sur 18
5 967 Visites

Goedemiddag @Pol

 

Ik heb even voor je geinformeerd bij de collega's, en het blijkt dat we nog geen pakket van je hebben mogen ontvangen. Mocht het pakket wel al verzonden zijn kun je het beste een kopie van je verzenbewijs opsturen via het contactformulier, zodat ze dit verder kunnen nagaan. 

 

Groeten, 

Paul

Pol
Trainee
Message 9 sur 18
5 961 Visites
Message 9 sur 18
5 961 Visites

Herstelnota opnieuw verstuurd vandaag 14-02-2018Herstelnota opnieuw verstuurd vandaag 14-02-2018

Pol
Trainee
Message 10 sur 18
5 954 Visites
Message 10 sur 18
5 954 Visites

Parcelnummer 05308700083831

IRMAMDON15226367 / 370791327

17 RÉPONSES 17