annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen geld terug!

9 ANTWOORDEN 9
DagGeld
New Voice
Bericht 1 van 10
6.067 Weergaven
Bericht 1 van 10
6.067 Weergaven

Geen geld terug!

Medion heeft bijna twee maanden terug een product van mij terugontvangen (in verpakking en nooit open gemaakt!). Na een maand niks gehoord te hebben zijn er e-mails verstuurd vanuit mij. De vragen in mijn e-mails worden niet beantwoord en Medion vertikt het om mijn geld terug te geven.

 

Uiteindelijk heeft de Duitse klantenservice van Medion mij deel geholpen en heb ik dankzij hun een e-mail ontvangen dat ik mijn geld gaat terug krijgen. Nu zijn we weer een week verder en geen geld terug. Heb een e-mail gestuurd en wederom zijn mijn vragen niet beantwoord.

Ook vind ik het heel triest dat mijn klantennummer wordt vermeld in het formulier en in de mail, maar nog steeds een opmerking staat dat mijn klantennummer niet vermeld is.

 

Waarom antwoord Medion niet op mijn vragen zoals:

Wanneer is het product door jullie ontvangen?

Waarom heb ik na 30 dagen (wettelijk vastgesteld) nog steeds niet mijn geld terug?

Waarom negeren jullie mijn vragen?

Krijg ik ooit mijn geld terug?

Tags (2)
9 ANTWOORDEN 9
Luke
Community Manager
Bericht 2 van 10
5.916 Weergaven
Bericht 2 van 10
5.916 Weergaven

Hello @DagGeld,

 

Thanks for your feedback; you will be contacted by our NL colleagues.

 

PS: I have removed your similiar postings in the EN, FR & DE community.

 

 

Greetings,

Luke


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
DagGeld
New Voice
Bericht 3 van 10
5.907 Weergaven
Bericht 3 van 10
5.907 Weergaven

Thanks! The similar post where to get even more help. As Medion is breaking the law and refuses to give my money back.Although they said I will get my money back. It is very troubling.

Tags (3)
Snelleschildpad
Moderator
Bericht 4 van 10
5.893 Weergaven
Bericht 4 van 10
5.893 Weergaven

Beste @DagGeld 

 

We hebben reeds proberen contact op te nemen met u echter is dit helaas niet gelukt. 

Wellicht kun je even contact contact opnemen met Medion zodat deze je naar de juiste afdeling kunnen doorverbinden voor meer informatie. 

 

Groet,

Snelle



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
DagGeld
New Voice
Bericht 5 van 10
5.886 Weergaven
Bericht 5 van 10
5.886 Weergaven

Ten eerste, één keer anoniem bellen is niet proberen. En ben niet altijd in de gelegenheid om op te nemen. Wederom schuiven jullie de schuld naar mij. Antwoord mijn email gewoon hè?

 

Daarnaast wil ik mijn geld terug! Dit is toegezegd in een e-mail en wil met zo bedrijf als jullie graag schriftelijk contact. Aangezien jullie nu wettelijk in overtreding door niet mijn geld binnen 30 dagen terug te geven. Geef antwoord op mijn vragen via de mail. Maar geef mij een gratis (010,020, etc. ook goed) nummer om te bellen, dan kunnen we uren bellen met elkaar. 

 

Stuur nu een mail met uitleg waarom het zo lang duurt en alle overige informatie. En stuur mijn geld terug!!!!! 

 

Stop met schuld naar mij toe te schuiven. Jullie hebben een product ontvangen en ik niet mijn geld binnen het wettelijk termijn. Twee e-mails met dat ik mijn geld ooit eens terug gaat krijgen, maar jullie moeten mij bellen? Wat gaan jullie zeggen dat ik niet mijn geld terug krijg. E-mail me gewoon of geef mij een gratis nummer... Oh wacht nog beter idee mijn geld terug.

 

 

Beschouw Medion zzichzelf niet als dieven?

REV
Moderator Moderator
Moderator
Bericht 6 van 10
5.877 Weergaven
Bericht 6 van 10
5.877 Weergaven

Hallo @DagGeld 

 

Wat vervelend dat deze situatie niet loopt zoals het zou moeten.

Medion zal echter geen enkele klacht van klanten, vanwege hun privacy, inhoudelijk op de Community bespreken.

 

Wij hebben begrepen dat onze klachtenafdeling inmiddels via de email contact met u heeft gezocht. Mochten er nog verdere vragen zijn verzoeken wij te reageren op deze e-mail.

 

Er is vanuit Medion geen enkele intentie om geen geld aan u te retourneren. De case zal worden geëvalueerd om te ontdekken waar het probleem is ontstaan en wat er aan gedaan kan worden om dit in de toekomst te vermijden.  

 

Onze welgemeende excuses.

 

Met vriendelijke groet,

REV

DagGeld
New Voice
Bericht 7 van 10
5.869 Weergaven
Bericht 7 van 10
5.869 Weergaven

sorry hoor, maar ik heb net een email gehad van Medion. In de mail worden mijn vragen niet beantwoord en een vage beloofde gedaan dat mijn geld terug gestuurd wordt. I.p.v. zeggen binnen twee werkdagen. Dus het is onwijs fijn dat je twee collega's je bericht een like hebben gegeven, maar dit is toch bizar en nogmaals tegen de wet in.  

 

Je kan wel beantwoorden waarom Medion vragen niet beantwoord van klanten op het forum. En ook waarom gegevens zo geheim gehouden worden. 

 

Ook ben vind ik het vervelend dat er in de mail staat vermeld je klantennummer Eeuh... die geef ik mee! 

 

Stuur mij gerust een mail waarin mijn vragen worden beantwoord en een concrete beloofde dat mijn geld terug wordt gestuurd. Of hè nog beter mijn geld terug sturen... zou dat nou niet eens lachen zijn.

 

 

Martine
Beginner
Bericht 8 van 10
4.136 Weergaven
Bericht 8 van 10
4.136 Weergaven

Beste klanten- en klachtendienst van Medion,
Vandaag is het 2 september 2021.
Op 28 juli 2021 stuurde ik u een tv met soundbar en subwoofer retour met het door u geleverde UPS-retourlabel.
Tot op heden heb ik de terugbetaling van 354 euro nog steeds niet ontvangen.
Na contact via e-mail, waarop telkens een standaardmail volgt dat ik zal gecontacteerd worden door de klachtendienst, kreeg ik een bericht op mijn antwoordapparaat waaruit ik kon verstaan (geen heldere opname) dat het bedrag reeds overgemaakt zou zijn op mijn girorekening...
Ik kan u meegeven dat ik, na grondige controle, nog steeds geen retourbedrag van u ontvangen heb.

Ondertussen heb ik schriftelijk bewijs gevraagd van uw overboeking op mijn girorekening want misschien is er een fout geslopen in het rekeningnummer of zo, maar tot op vandaag heb ik nog geen bewijs van u ontvangen.
Ik ben van plan om binnenkort uw nalatigheid in de media te brengen. Hier in België hebben we daar interessante kanalen voor.

Ook een herhaalde lange post op Facebook zal mensen inlichten dat uw bedrijf absoluut niet betrouwbaar, noch klantvriendelijk is.
Sowieso heeft u straks, als er geen terugbetaling komt, aan mij geen klant meer. 

Bovendien hoop ik dat, door mijn post, mensen twee keer nadenken vooraleer met u in zee te gaan.
Ik hoop dat u mij niet zal verplichten om hier een zaak van te maken, en reken op een correcte afhandeling, dus op een snelle overschrijving van het bedrag van € 354, want dat bedrag heeft u van mij ontvangen voor een bundel die ik aan u heb teruggestuurd!
Mijn klantnummer (dat ik steeds van u moet vermelden) is:  125514517.
De retourartikelen: MEDION(R) BundelDEAL ! LIFE(R) P13225 31,5 inch Full HD Smart-TV & P61220 Bluetooth Soundbar met Subwoofer > Artikelnummer 230031212A1
Mijn rekeningnummer vindt u terug via mijn klantnummer. Doe nu wat moeite aub, en handel dit correct af!

Martine
Beginner
Bericht 9 van 10
4.113 Weergaven
Bericht 9 van 10
4.113 Weergaven

Rechtzetting: door een tip van een medewerker van Medion het bedrag teruggevonden als overgeboekt door Medion, echter niet bijgeschreven op de girorekening. Ik contacteer de bank. 

Excuses voor de onterechte reactie! De terugbetaling verliep dus wel correct.

Outy
Moderator
Bericht 10 van 10
4.106 Weergaven
Bericht 10 van 10
4.106 Weergaven

Hey @Martine

 

Wij zijn blij dat het probleem gevonden is en we hopen dat het snel opgelost is met de bank.

Mocht je nog vragen hebben dan stel ze gerust!

 

Groetjes,

Outy

9 ANTWOORDEN 9