annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

x25 Erazer Beast Bootloop

1 ANTWOORD 1
datajunkyXL
Newcomer
Bericht 1 van 2
462 Weergaven
Bericht 1 van 2
462 Weergaven

x25 Erazer Beast Bootloop

Hallo allemaal, 

 

Ik heb onderstaande link gevolgd vanuit een medion artikel omdat ik tegen wat performance issues aanliep. Na de installatie van BIOS versie 1.231 ging het bij mij fout. De laptop start niet meer op. Zodra je hem aanzet gaat hij met enkele seconden weer uit en blijft dat uit zichzelf herhalen.

 

Weet iemand of het mogelijk is om de bios flash terug te draaien via USB stick? Of heeft iemand een andere optie?

 

Instructie welke ik gevolgd heb:

-------------------

 

Na de BIOS update naar versie N.1.26MED11 (geïnstalleerd door automatische Windows updates), kunnen er een aantal ongewenste effecten optreden:

  • Grafische kaart werkt met sterk verminderde prestaties
  • Systeem reageert traag
  • Ventilatoren draaien te traag
  • Audioweergave werkt niet of niet goed
  • Verschillende instellingen in het Control Center zijn verdwenen (bijv. geen Turbo-modus beschikbaar)

Voor notebooks van de ERAZER Beast X25 modelserie is een nieuwe BIOS versie 1.231 beschikbaar in ons Service Portal. Het kan rechtstreeks via deze link worden gedownload. Het is niet langer nodig om het hieronder vermelde gereedschap uit te voeren.

1 ANTWOORD 1
Paul2023
Tutor
Bericht 2 van 2
426 Weergaven
Bericht 2 van 2
426 Weergaven

Hoi 

 

Het updaten van het BIOS is geheel op eigen risico. Dit valt altijd buiten de garantie. Om dit probleem op te lossen, zou u het apparaat aan kunnen bieden voor reparatie waaraan een prijsopgave gekoppeld is. Indien u daar gebruik van wenst te maken, kunt u contact opnemen met ons service hotline.

De service-hotline in Nederland is bereikbaar op 0900-2352534 en in België op 02-2006198.

Openingstijden België: maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur.
Openingstijden Nederland: maandag t/m vrijdag van 08:30 uur tot 17:00 uur.

Buiten deze uren kunt u gebruik maken van onze voicemaildienst met terugbeloptie.

Ook kunt u Medion contacteren door gebruik te maken van het contactformulier op de website. Voor het gemak, kunt u op de onderstaande link klikken om bij het contactformulier te komen:

https://www.medion.com/nl/service/contact-form/general?supportq1=2&supportq2=21F&supportid=21F10

 

Groet,

Paul

1 ANTWOORD 1