annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe PC geen beeld

2 ANTWOORDEN 2
Celaglar
New Voice
Bericht 1 van 3
682 Weergaven
Bericht 1 van 3
682 Weergaven

Nieuwe PC geen beeld

Goedendag,

Ik heb een nieuwe pc gekocht (Erazer Engineer X10 MD34865).

Zojuist voor het eerst aangesloten met hdmi-monitor, utp en stroom. Opgestart, maar beeld blijft zwart. Er lijkt geen signaal naar de monitor te gaan. Ik heb al geprobeerd met een andere monitor en andere kabel, en in allebei de poorten op de pc (videokaart en moederboard). 

Wat kan ik hier doen?

 

Alvast dank!

2 ANTWOORDEN 2
Paul2023
Tutor
Bericht 2 van 3
661 Weergaven
Bericht 2 van 3
661 Weergaven

Hoi @Celaglar , 

 

Heel vervelend dat jouw nieuwe pc geen beeld geeft. Ik wil je adviseren om voor de zekerheid, een eventuele restspanning te verwijderen uit jouw pc.

Dit kan je als volgt doen:

 

1. Schakel de computer uit.
2. Zet de schakelaar aan de achterzijde van de computer op 0 (indien er geen schakelaar aanwezig is, ga verder met stap 3).
3. Haal de stekker van de stroomtoevoer uit de computer.
4. Druk 10 maal op de powerknop aan de voorzijde van de computer.
5. Bevestig de stekker van de stroomtoevoer weer aan de computer.
6. Zet de schakelaar aan de achterzijde van de computer weer op 1 (indien er geen schakelaar aanwezig is kunt u de computer aanschakelen via de powerknop).

 

Mocht het zijn dat het probleem hierna niet verholpen is, kunt u contact opnemen met de service hotline van Medion.

 

De service-hotline in Nederland is bereikbaar op 0900-2352534 en in België op 02-2006198.

Openingstijden België: maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur.
Openingstijden Nederland: maandag t/m vrijdag van 08:30 uur tot 17:00 uur.

 

Groetjes,

Paul

 

.

Celaglar
New Voice
Bericht 3 van 3
629 Weergaven
Bericht 3 van 3
629 Weergaven

Dank voor uw bericht. Ik heb de pc al geretourneerd naar Medion om te ruilen. Ik wacht momenteel al bijna een week op de vervanging, hopelijk gaat het starten dan goed.

2 ANTWOORDEN 2