annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie kent de functietoetsen op md62733, ik zoek hoe ik F8 kan instellen zoals op mijn oude laptop

OPGELOST
4 ANTWOORDEN 4
muntje
Apprentice
Bericht 1 van 5
970 Weergaven
Bericht 1 van 5
970 Weergaven

wie kent de functietoetsen op md62733, ik zoek hoe ik F8 kan instellen zoals op mijn oude laptop

Hoi, iedereen,

Op mijn oude Medion laptop kon ik via de F8 functie toets kiezen welke ssd ik wilde opstarten.

Op mijn huidige laptop werkt dat echter niet. Kan dit bijgewerkt worden.

Ik vindi het een handige functie, daar ik met meerdere operatingsystems op de pc zit.

Nu gebruik ik multi boot functie, welke lange opstart tijd nodig heeft.

met dank, mc9

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
daddle
Superuser
Bericht 4 van 5
925 Weergaven
Bericht 4 van 5
925 Weergaven

@muntje

Toegang tot het opstartmenu via een F-toets is tegenwoordig in bijna alle moderne besturingssystemen geïntegreerd. BIOS-fabrikanten staan dit in de meeste gevallen ook toe.
Probeer daarom de F8- tot en met de F12-toetsen achter elkaar.
Sommige Fabrikanten gebruiken ook de F11- (niet Medion) of F12-toetsen om bij het opstarten toegang te krijgen tot het geïsoleerde opstartmenu.

U moet Windows echter eerst afsluiten terwijl u de Shift-toets ingedrukt houdt, zodat de computer volledig is uitgeschakeld, in plaats van in de hybride Windows-uitmodus te blijven staan.

Groetjes, daddle

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 5
962 Weergaven
Bericht 2 van 5
962 Weergaven

Hallo @muntje 

probeer F7

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
muntje
Apprentice
Bericht 3 van 5
930 Weergaven
Bericht 3 van 5
930 Weergaven

Dag Fishtown,

Bedankt voor het snelle antwoord.

F7, evenals F8 geven geen resultaat. F2 werkt wel om in de bios te geraken.

Ook vind ik geen lijst voor de andere toetsen. 

groetjes,  Marc

daddle
Superuser
Bericht 4 van 5
926 Weergaven
Bericht 4 van 5
926 Weergaven

@muntje

Toegang tot het opstartmenu via een F-toets is tegenwoordig in bijna alle moderne besturingssystemen geïntegreerd. BIOS-fabrikanten staan dit in de meeste gevallen ook toe.
Probeer daarom de F8- tot en met de F12-toetsen achter elkaar.
Sommige Fabrikanten gebruiken ook de F11- (niet Medion) of F12-toetsen om bij het opstarten toegang te krijgen tot het geïsoleerde opstartmenu.

U moet Windows echter eerst afsluiten terwijl u de Shift-toets ingedrukt houdt, zodat de computer volledig is uitgeschakeld, in plaats van in de hybride Windows-uitmodus te blijven staan.

Groetjes, daddle

muntje
Apprentice
Bericht 5 van 5
896 Weergaven
Bericht 5 van 5
896 Weergaven

Dag Daddle,

Het is F10.

Bedankt voor de snelle reactie, nu kan ik mijn multieboot verwijderen.

met vreindelijke groeten,

muntje

4 ANTWOORDEN 4