annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

extra harddisk op de erazer recon E10

13 ANTWOORDEN 13
RonvanSonsbeek
New Voice
Bericht 1 van 14
5.888 Weergaven
Bericht 1 van 14
5.888 Weergaven

extra harddisk op de erazer recon E10

Hoe kan ik het extra hard disk aansluiten op de ERAZER RECON E10 Gaming PC?

Kan dat een ssd kaart zijn?

 

13 ANTWOORDEN 13
daddle
Superuser
Bericht 11 van 14
1.544 Weergaven
Bericht 11 van 14
1.544 Weergaven

@RonvanSonsbeek 

 


@RonvanSonsbeek  schrieb:

Als ik het goed begrijp dan heb ik  2 opties:

1 huidige harddisk vervangen voor een andere.

2 op de sata 3 aansluiting een andere harddisk aansluiten.

Je moet geen harde schijf vervangen. Ik sprak van de SSD in de M2 slot vervangen.. Als je meer plaats op C- nodig hebt. Dit was maar een optie. De derde optie zou zijn de M2 SSD niet vervangen.

 

Verzetten kun je dit per kloon (copy). Daarvor zijn er genoeg programmas; moet je een beetje internetten. Maar je zou er een externe adapter PCIe to USB  nodig hebben.

Windows 10 kun je op de nederlandse microsoft page downloaden, met het hulpprogramma  MediaCreationTool een USB stick ( 8 GB min) maken.  

 

De SATA3 poorts hebben een heel gewone interne sata kabel nodig. Kijk in het I-net en  vraag voor SATA aansluit cable.; deze moet ongeveer 35--40 cm lang zijn. Stroomsteker zitten er genoeg in de PC.

 

daddle

 

RonvanSonsbeek
New Voice
Bericht 12 van 14
1.495 Weergaven
Bericht 12 van 14
1.495 Weergaven

Beste Daddle,

Ik heb een Seagate BarraCuda  2 TB 7200rpm 256mb hard disk aangesloten op de sata aansluiting. Werkt prima. Bedankt daarvoor.

 

Nu wil ik nog mijn ram geheugen verhogen met 8GB Het volgende zit er in:

  • Memory: 1x 8192 GB DDR4-SDRAM (PC4-25600 / 3200 MHz)Dual Channel Memory (1/2 Slots covered; 32 GB max.) Dit geheugen is groen.

Als ik ddr 4 sdram wil kopen met 3200 MHz dan kan ik kiezen uit 1,2 en 1,35 V Welke moet ik daarvan hebben?

Ik zie bv. Transcend Jetram 8GB(1x8GB) 3200MHz 1,2 V staan die is ook groen kan ik die gebruiken?

 

met vriendelijke groet, Ron

 

 

RonvanSonsbeek
New Voice
Bericht 13 van 14
1.494 Weergaven
Bericht 13 van 14
1.494 Weergaven

Er werd trouwens een NVIDIA GEFORSE GTX 1650 meegeleverd.

Maar deze staat niet in de technische specificaties.

Moet ik daar iets mee, ivm garantie?

Fishtown
Superuser
Bericht 14 van 14
1.490 Weergaven
Bericht 14 van 14
1.490 Weergaven

Moin @RonvanSonsbeek 

Informatie over het RAM-geheugen voor uw bord vindt u hier:

https://community.medion.com/t5/FAQs/FAQ-Technische-Spezifikationen-f%C3%BCr-das-Mainboard-quot-ECS-...

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
13 ANTWOORDEN 13