annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

nVidia RTX 4060ti videokaart wordt niet herkend in MD34320 desktop PC

8 ANTWOORDEN 8
luchenbe
Trainee
Bericht 1 van 9
109 Weergaven
Bericht 1 van 9
109 Weergaven

nVidia RTX 4060ti videokaart wordt niet herkend in MD34320 desktop PC

Ik wil om Flight Simulator 2024 te kunnen spelen een MSI Geforce RTX 4060 16 GB videokaart toevoegen, maar de PC detecteert die kaart niet... Is het mogelijk zo'n externe video adapter toe te voegen?

8 ANTWOORDEN 8
daddle
Superuser
Bericht 2 van 9
103 Weergaven
Bericht 2 van 9
103 Weergaven

@luchenbe 

Maa

Heb je dan ook een sterkere voeding ingebouwt? Maar noem eerst aub de MSN nummer..

Groetjes, daddle

luchenbe
Trainee
Bericht 3 van 9
100 Weergaven
Bericht 3 van 9
100 Weergaven

Ik heb inderdaad een 550 W voeding ingebouwd. Zou moeten volstaan. Ik meet 11,6 V op de 12 V lijn, wat voldoende zou moeten zijn lijkt mij.

luchenbe
Trainee
Bericht 4 van 9
98 Weergaven
Bericht 4 van 9
98 Weergaven

MSN 10023872

luchenbe
Trainee
Bericht 5 van 9
93 Weergaven
Bericht 5 van 9
93 Weergaven

Ik heb ook een oudere grafische kaart geprobeerd en die wordt ook niet herkend...

daddle
Superuser
Bericht 6 van 9
91 Weergaven
Bericht 6 van 9
91 Weergaven

@luchenbe 

Heb je de monitor aan een videopoort  van de videokaart aangesloten?

Ten tweede heb je de video settings in Bios --> System Agent Configuration gezet  op:

IGD (integrated graphic device) gelijk 64 MB

DVMT  256 MB

GD Multi Monitor  Enabled?

Hoewel bij mijn B460H6 maínboard loopt die ook op de dedicated grafische kaart zonder dat Multi Monitor op enabled staat.. 

Wat staat er in het apparaate beheer (Device Manager) ? Wordt die kaart  herkent?

En zijn de drivers geinstalleerd?

daddle

luchenbe
Trainee
Bericht 7 van 9
84 Weergaven
Bericht 7 van 9
84 Weergaven

Of de kaart er in zit of niet maakt geen enkel verschil uit voor de PC. Er is nergens een spoor van te bekennen, zelfs de installatie van de driver van Nvidia zegt geen Nvidia GPU te zien... Ook een andere videokaart wordt niet herkend of gedetecteerd. Er zit denkelijk een bug in de BIOS of zo, maar er is nergens een BIOS update te vinden...

daddle
Superuser
Bericht 8 van 9
79 Weergaven
Bericht 8 van 9
79 Weergaven

@luchenbe 

Misschien is de GraKa defect; of het PCIe-slot. Dit is niet op afstand vast te stellen. Ga naar een PC-reparatiewerkplaats en zij zullen de oorzaak vaststellen. Of heb je nog garantie?

daddle

luchenbe
Trainee
Bericht 9 van 9
74 Weergaven
Bericht 9 van 9
74 Weergaven

Die kaart is splinternieuw en een andere die ik had liggen werkte ook niet in die PC. Ik denk echt aan een BIOS probleem. Een defect PCIe slot zou ook kunnen, misschien moet ik eens proberen er iets anders in te steken... maar wat?

8 ANTWOORDEN 8