annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

nVidia RTX 4060ti videokaart wordt niet herkend in MD34320 desktop PC

13 ANTWOORDEN 13
luchenbe
Trainee
Bericht 1 van 14
1.461 Weergaven
Bericht 1 van 14
1.461 Weergaven

nVidia RTX 4060ti videokaart wordt niet herkend in MD34320 desktop PC

Ik wil om Flight Simulator 2024 te kunnen spelen een MSI Geforce RTX 4060 16 GB videokaart toevoegen, maar de PC detecteert die kaart niet... Is het mogelijk zo'n externe video adapter toe te voegen?

13 ANTWOORDEN 13
luchenbe
Trainee
Bericht 11 van 14
318 Weergaven
Bericht 11 van 14
318 Weergaven

Op welke hardware heeft u ook dit probleem met die 4060ti GPU?

luchenbe
Trainee
Bericht 12 van 14
242 Weergaven
Bericht 12 van 14
242 Weergaven

Ik heb het opgegeven en zal in de medion PC een nieuw moederbord installeren en in de toekomst geen medion PC's meer kopen. Ik heb er zeker al méér dan 10 gekocht maar vermits medion zelfs niet de moeite doet een fatsoenlijk antwoord te geven, laat staan hun BIOS up te daten, ga ik er geen PC's meer kopen en dat ook afraden aan al mijn volgers,  toch al wel enkele duizenden op de verschillende sociale media.

Major_ToM
Mastermind
Bericht 13 van 14
189 Weergaven
Bericht 13 van 14
189 Weergaven

Beste @Tiggl  & @luchenbe ,

we kunnen proberen uit te zoeken of er een bios-update beschikbaar is voor je PC, maar eerst moeten we weten, welke versie momenteel is geïnstalleerd.

Groetjes

Major ToM

MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de

Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
luchenbe
Trainee
Bericht 14 van 14
176 Weergaven
Bericht 14 van 14
176 Weergaven

I bought a new motherboard from ASAS and that solved the problem. I transplanted the procesoor, RAM and SSD and that computer now works like a charm.
I scrap Medion from my preferred vendor list as it takes ages to get support from them.

13 ANTWOORDEN 13