abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 

laptop stuk na water in pad

4 ANTWORTEN 4
RikHuisman
Beginner
Nachricht 1 von 5
850 Aufrufe
Nachricht 1 von 5
850 Aufrufe

laptop stuk na water in pad

laptop start niet op op accu en blijft opstarten en uitgaan op oplader. maskylye hem iets te nat schoon. liep beetje water uit pad (vlak dat je als muis gebruikt). staat nu te drogen. 

is hij nu kapot? wie weet raad?

 

Rik

4 ANTWORTEN 4
daddle
Superuser
Nachricht 2 von 5
845 Aufrufe
Nachricht 2 von 5
845 Aufrufe

@RikHuisman 

 

Je moet wel de naam en type van je Laptop noemen.

Het lijkt er op dat te veel vocht  of zelfs water binnen gekomen is. Het enige wat zou kunnen helpen  is de bovenzijde demontieren, e n alles met rijstkorrels probieren op te drogen. Maar ik ben wel pessimistisch.

 

daddle

RikHuisman
Beginner
Nachricht 3 von 5
841 Aufrufe
Nachricht 3 von 5
841 Aufrufe

het is een medion akoya p17609

Teske
Mentor
Nachricht 4 von 5
741 Aufrufe
Nachricht 4 von 5
741 Aufrufe

Goedemorgen @RikHuisman

 

Onder het P17609 nummer zijn meerdere modellen verkocht. 
Zou je ons het MSN nummer door kunnen geven? Deze vind je op onderkant van het notebook. 

 

Groetjes Teske 

 

 

daddle
Superuser
Nachricht 5 von 5
733 Aufrufe
Nachricht 5 von 5
733 Aufrufe

@RikHuisman 

 

Als er water in het chassis zit, is het meestal kapot, als het water al uit de behuizing loopt (?) en uit de clickpad druppelt. De specifieke modeluitrusting doet er niet toe.

De P 17609 hebben allemaal dezelfde behuizing en moederbord, een Pegatron BB M17TNN P17609 MD titaangrijs.

Dus ik denk het is vermoedelijk helemaal kapot. Hangt af van de hoeveelheid water die er in gekomen is.

Het enige zou zijn de Laptop optedrogen, en dit gaat allen als je de laptop  helemaal uitmekaar haalt en met rijstkorrels probeert het droog te krijken.

Maar ik heb weinig hoop, je hebt al op de 5. january het probleem gemeld. Als je zolang al niets gedaan hebt, is de corrosie al veel te ver vooruit gegaan. En definitief de toetsenboard, enz, enz, enz ...

 

Laat ons weeten of je de laptop kon redden.

 

Groetjes, daddle

4 ANTWORTEN 4