annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

SSD stuk MSN 10022849

OPGELOST
3 ANTWOORDEN 3
Alcat100
New Voice
Bericht 1 van 4
1.521 Weergaven
Bericht 1 van 4
1.521 Weergaven

SSD stuk MSN 10022849

Hallo,

mijn pc (MSN 10022849) start niet meer op en als hij het al doet meteen blauw scherm.  In de bios heb ik gezien dat er een probleem is met de SSD. 

Denk dat ik mijn SSD zal moeten vervangen, niet meer in staat om clone software te installeren of boot USB stick te maken. Weet iemand hoe ik windows opnieuw geïnstalleerd krijg?

Bijkomend: bestaat de mogelijkheid om van de harde schijf op te starten? (er zit SSD en harde schijf in maar weet niet of er windows software op harde schijf staat)

Alvast bedankt!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Fishtown
Superuser
Bericht 4 van 4
1.508 Weergaven
Bericht 4 van 4
1.508 Weergaven

Hallo @Alcat100 en welkom

Volgens de database heb je ook een 1TB HDD waarop je ook Windows zou kunnen installeren,

maar die is niet zo snel als de M.2 SSD PCIe.

vaarwel Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
raym3nn
New Voice
Bericht 2 van 4
1.517 Weergaven
Bericht 2 van 4
1.517 Weergaven

Hoi Alcat,

 

zoals ik het begrijp is je SSD waar je OS op geïnstalleerd staat defect en heb je een tweede SSD die wel werkt, waarvan je niet weet of daar Windows op staat?

Dan zal je de defecte SSD sowieso niet meer kunnen gebruiken... Deze zal je moeten verwijderen en daar je tweede, wel werkende SSD kunnen plaatsen. Zet 'm dan aan en kijk wat er gebeurt...

Je kan ook via BIOS je boot volgorde selecteren, alleen weet ff niet hoe je in de BIOS komt bij Medion (nog niet echt de tijd gehad om dat uit te pluizen).

 

Staat er geen OS op dan moet je toch ergens een installatie media moeten maken op USB wat een klein kwartiertje duurt en die gebruiken om Windows op je nieuwe SSD te instaleren.

F10 is boot menu

Alcat100
New Voice
Bericht 3 van 4
1.512 Weergaven
Bericht 3 van 4
1.512 Weergaven

Hallo,

bedankt voor je snelle antwoord!  Voorlopig had ik nog geen 2e ssd maar ik heb ze net besteld.  Heb ook een boot usb kunnen aanmaken, hopelijk krijg ik windows zo makkelijk geïnstalleerd...

Fishtown
Superuser
Bericht 4 van 4
1.509 Weergaven
Bericht 4 van 4
1.509 Weergaven

Hallo @Alcat100 en welkom

Volgens de database heb je ook een 1TB HDD waarop je ook Windows zou kunnen installeren,

maar die is niet zo snel als de M.2 SSD PCIe.

vaarwel Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
3 ANTWOORDEN 3