annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion E27401 - MD 62295 (All-In-One) hoorbare Cool fan (normaal?)

1 ANTWOORD 1
raym3nn
New Voice
Bericht 1 van 2
797 Weergaven
Bericht 1 van 2
797 Weergaven

Medion E27401 - MD 62295 (All-In-One) hoorbare Cool fan (normaal?)

Hallo leden en fijne helpers,

 

Ik ben zowel nieuw met Medion als hier op het Medion Forum dus ik hoop dat ik mijn "issue" hier goed neer heb gezet, anders excuses.

 

Ik ben sinds gister in het bezit van deze mooie All-In,One PC en ik moet zeggen, voor deze prijs ben ik er zeer tevreden mee!

De i7, 1000GB SSD en 16GB geheugen maken hem lekker snel. Mooi beeld en ontwerp, klasse gewoon.

 

Wat mij opvalt is dat de koel ventilator met het minste gering eigenlijk meteen (hoorbaar-) aanslaat en ook wel redelijk lang door blijft "blazen".

Nu, alleen de browser geopend en alleen typen is hij helemaal stil. Maar zou ik nu extra pagina's gaan openen én bijvoorbeeld me mail erbij open gaat hij eigenlijk direct weer "blazen".  

 

Wat ik mij nu af vraag; heb ik een defect in mijn PC of hebben meer mensen dit en is dit normaal? Het is me verder niet storend maar het valt wel op, én zoals vermeld gaat het mij er meer om dat ik geen defect heb in mijn systeem.

 

Op dit forum kwam ik er niks over tegen noch op internet, daarom besloot ik het hier nee te leggen.

 

Vast bedankt voor jullie hulp / antwoord. Ik zie ze graag tegemoet.

 

MVG

Raymond

1 ANTWOORD 1
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 2
788 Weergaven
Bericht 2 van 2
788 Weergaven

Hallo @raym3nn en welkom
anderen voelen hetzelfde, zie hier:
https://community.medion.com/t5/Desktop-PC-All-In-One/L%C3%BCfter-im-Dauerbetrieb/m-p/110388#M11116

 

ongeveer 40-50db

tot ziens Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
1 ANTWOORD 1