annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion allinone ziet eigen netwerk niet

12 ANTWOORDEN 12
JvdK
New Voice
Bericht 1 van 13
736 Weergaven
Bericht 1 van 13
736 Weergaven

Medion allinone ziet eigen netwerk niet

Mijn medion ziet ieder netwerk in de buurt, ook mijn Hotspot, maar niet mijn eigen ingestelde netwerk...?

Ook bekabeld ziet hij het netwerk niet..

In de modem geweest, 2,4G en 5G staan aan.

Extra 2,4G en 5G ingesteld, maar PC ziet ook deze niet.

Inmiddels uren gebeld met KPN, andere "deskundigen"  gevraagd maar niemandheeft oplossing.  IEMAND?

 

12 ANTWOORDEN 12
daddle
Superuser
Bericht 11 van 13
206 Weergaven
Bericht 11 van 13
206 Weergaven

@JvdK

 

Edit:

"Niemand snapt dat wel alle netwerken in de omgeving worden gezien, ook mijn Hotspot. Maar alleen ons eigen netwerk niet."

 

Hoe bedoel je dit? Alle netwerken worden van je AIO Wireless gezien, behalve de KPN? Of anderrom, alle anderen zien  je AIO netwerk?

 

De AIO ziet alle anderen Netwerke, van je smartphone, van de buren enzv. alleen niet die van  KPN? 

 

Op welke frequentieband staat de netwerkkaart  (wireless kaart)  in het apparaatbeheer? (Als die er in genoemd is?)

 

Als ja, ga in Apparaatbeheer naar Netwerkadapter -->  Wireless kaart, Geavanceerd , en kik of daar b,g,n ist ingesteld, en niet alleen b of b/g. En in  de tweede 802.11 lijn, als die er is, ook "n" en "ac", of ook "a"

Fishtown
Superuser
Bericht 12 van 13
168 Weergaven
Bericht 12 van 13
168 Weergaven

Hallo @JvdK en welkom
Vermeld daarbij de exacte naam van de KPN-router.
Koop een WiFi-dongle om verbinding te maken met internet, dit maakt een heleboel zaken makkelijker, bijvoorbeeld als u de stuurprogramma's wilt downloaden die u nodig heeft voor de interne WiFi-kaart. wat trouwens alleen  2,4Ghz kan, 5Ghz ondersteunt het niet.

Waar ik in geïnteresseerd ben, is of uw Lan-verbinding daadwerkelijk werkt wanneer de Lan-kabel op de router is aangesloten?,
Dit kun je zien bij de aansluiting.

Lan-led.png

Vertel ons welke LED oplicht of knippert en hoe vaak.

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
daddle
Superuser
Bericht 13 van 13
114 Weergaven
Bericht 13 van 13
114 Weergaven

@JvdK

 


@daddle  schrieb:

@JvdK

 

De AIO ziet alle anderen Netwerke, van je smartphone, van de buren enzv. alleen niet die van  KPN? 

 

Op welke frequentieband staat de netwerkkaart  (wireless kaart)  in het apparaatbeheer? (Als die er in genoemd is?)

 

Als ja, ga in Apparaatbeheer naar Netwerkadapter -->  Wireless kaart, Geavanceerd , en kik of daar b,g,n ist ingesteld, en niet alleen b of b/g. En in  de tweede 802.11 lijn, als die er is, ook "n" en "ac", of ook "a"


Ben je verder gekomen? Heb jij de wireless card gevonden in de categorie Netwerkadapters in Apparaatbeheer? Het is nu a meerdere dagen geleden,  dat jij de tips gekregen abt.

Het zou voor anderen zeer nuttig zijn om te weten als jij ons vertelt hoe je verder bent gegaan.

 

Groetjes, daddle

12 ANTWOORDEN 12