annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen geluid via de koptelefoon

3 ANTWOORDEN 3
gschwa
New Voice
Bericht 1 van 4
1.576 Weergaven
Bericht 1 van 4
1.576 Weergaven

Geen geluid via de koptelefoon

Hallo, ik heb een AKOYA S23002 computer. Ik krijg geluid uit twee verschillende apparaten: via de externe boxen die op de geluidspoort op de achterkant van de computer is aangesloten. Ook krijg ik geluid op de interne boxen van de monitor.

 

Tot zover alles in orde. Maar, als ik een headset (met zowel een headphone aansluiting en microfoon aansluiting) aansluit op de microfoon en headphone aansluiting aan de voorkant, dan wordt mijn stem wel weergegeven, maar geen geluid. De headset werkt verder goed, dat heb ik gecontroleerd via een andere computer. Ik heb ook via het configuratiescherm de output naar de headset gezet op standaard, maar geen verschil. Ook heb ik als test nog een andere koptelefoon op de headphone aansluiting aangesloten, maar ook hier geen geluid.

 

Hebben jullie nog suggesties hoe ik het geluid op de headset werkend kan krijgen?

3 ANTWOORDEN 3
daddle
Superuser
Bericht 2 van 4
1.564 Weergaven
Bericht 2 van 4
1.564 Weergaven

@gschwa 

 

Dit is normaal. Of je kunt de toon aan de achterkant  naar toe leiden, of naar de voorkant..

Dit doet de Audio HD manager -> Oranje luidspreker symbol re onder. Of in de Windows  soundzettingen

 

Groeten , daddle

gschwa
New Voice
Bericht 3 van 4
1.559 Weergaven
Bericht 3 van 4
1.559 Weergaven

Dank je @daddle voor je antwoord. Alleen ik heb overal gekeken en geprobeerd, maar ik kom  niet uit. Kan je me vertellen hoe ik dat moet doen? Alvast bedankt.

daddle
Superuser
Bericht 4 van 4
1.551 Weergaven
Bericht 4 van 4
1.551 Weergaven

@gschwa 

 

Dit zou in je handleiding moeten staan. En kijk in Instellingen -> Sound

 

En heb jij geen Audio Hd Manager geinstalleerd?

 

Meer kan ik voor jouw PC ook niet zeggen ,ik heb jouw model niet.

 

Success, daddle

 

3 ANTWOORDEN 3