annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

E66011 MD34659 msn10023411 wifi/wlan en bluetooth

OPGELOST
2 ANTWOORDEN 2
Tuur
New Voice
Bericht 1 van 3
1.643 Weergaven
Bericht 1 van 3
1.643 Weergaven

E66011 MD34659 msn10023411 wifi/wlan en bluetooth

Ik heb een nieuwe desktop E66011 msn 10023411 . Ethernet werkt perfect via kabel, maar wlan en ook bluetooth werken niet, en zijn ook nergens te vinden. In de lijst van netwerkadaptors staat enkel de realtech PCIe GbE Family controller, en diverse WAN miniport . Ik zie wel niets dat wijst naar een wireless network adaptor of Bluetooth adaptor. Heeft iemand een oplossing of tip ?

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerd Solutions
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 3
1.636 Weergaven
Bericht 2 van 3
1.636 Weergaven


Moin @Tuur en welkom,
Hoe weet je dat hij wifi

en bluetooth heeft !!
Waar staat dat in de productbeschrijving?
Doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Tuur
New Voice
Bericht 3 van 3
1.585 Weergaven
Bericht 3 van 3
1.585 Weergaven

wifi / blueutooth zijn vermeld in bijgeleverde gebruiksaanwijzing en blad met technische gegevens, en de nodige drivers staan op de desktop. Het is wel niet duidelijk of dit algemene gegevens zijn, of specifiek voor deze uitvoering. Ik heb het opgevraagd bij medion, en wifi bluetooth zit niet in mijn desktop.

De vraag is hiermee dus opgelost.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 3
1.637 Weergaven
Bericht 2 van 3
1.637 Weergaven


Moin @Tuur en welkom,
Hoe weet je dat hij wifi

en bluetooth heeft !!
Waar staat dat in de productbeschrijving?
Doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Tuur
New Voice
Bericht 3 van 3
1.586 Weergaven
Bericht 3 van 3
1.586 Weergaven

wifi / blueutooth zijn vermeld in bijgeleverde gebruiksaanwijzing en blad met technische gegevens, en de nodige drivers staan op de desktop. Het is wel niet duidelijk of dit algemene gegevens zijn, of specifiek voor deze uitvoering. Ik heb het opgevraagd bij medion, en wifi bluetooth zit niet in mijn desktop.

De vraag is hiermee dus opgelost.

2 ANTWOORDEN 2