annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MD 8875 - GPU vervangen geeft 5 beeps

1 ANTWOORD 1
Thumbkin83
Newcomer
Bericht 1 van 2
1.337 Weergaven
Bericht 1 van 2
1.337 Weergaven

MD 8875 - GPU vervangen geeft 5 beeps

Hallo Allen

 

De GTX750 TI die in mijn MD 8875 (MSN 10020409) wil ik upgraden omdat de fan kapot is en ook al wat te traag.
Ik heb een HD 7970 kaart in de plaats gezet maar nu wil de pc niet meer booten, geeft telkens 5 korte beeps en doet niets meer.
Ik heb voor zekerheid de originel PSU (350W) vervangen door een zwaardere van 550W.
Als ik echter de originele GTX 750 Ti terugplaats boot de pc zonder enig probleem terug op.
De HD 7970 kaart en de zwaarde PSU werken perfect, want in een ander toestel draaien deze zonder problemen.
Ik heb ook nog geprobeerd met een andere GPU kaart maar ook daar krijg ik telkens 5 beeps.

 

Is het onmogelijk om dus een ander kaart dan GTX750 TI in die pc te plaatsen?

Of moet ik eerst iets anders instellen/veranderen aan de pc voor hij wil starten?

 

mvg

1 ANTWOORD 1
PCreset
Trainee
Bericht 2 van 2
1.308 Weergaven
Bericht 2 van 2
1.308 Weergaven

Beste Thumbkin83,

 

Het kan zijn dat de videokaart niet wil werken met de Bios software in je moederbord. Ik kan voor je desktop geen nieuwe bios vinden. Deze optie lijkt er niet te zijn. 

Je kan het proberen via apparaatbeheer.

Rechtermuisknop op start menu, dan klik je op apparaatbeheer. Klik vervolgens op "Firmware". Daarna rechtermuisknop op "Firmware" en klik op automatisch zoeken...(zie afbeelding)

LET OP! Maak eerst wel een back-up.

 

Het is het proberen waard. Soms willen MEDION computers op die manier updaten voor bios. 

 

Knipsel.PNG

1 ANTWOORD 1