annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Akoya E63007 MSN 10023710

OPGELOST
11 ANTWOORDEN 11
Janvandervliet
New Voice
Bericht 1 van 12
3.513 Weergaven
Bericht 1 van 12
3.513 Weergaven

Akoya E63007 MSN 10023710

Ben sinds einde 2020 in bezit van deze PC.

Bij het uitpakken moest ik boos worden op mezelf omdat er geen ingebouwde CD/DVD lezer inzit, maar goed daar ben ik over.

Ik heb meteen een HDD in de removable slede voorzien.  Nu gebruik ik die removable niet echt als removable tot onlangs maar er ging wat mis de HDD wou niet starten, dan bleek dat de connector welke in de PC vastgeschroefd is stuk is gegaan. Dat wil zeggen een lijmnaad is gelost waardoor de pinnetjes vd connector verbogen, verder moeilijk uit te leggen maar kortom die connector is stuk.

Heeft iemand dit ook voorgehad ?    En hoe heb je dat opgelost ?   

Blijkbaar heet Medion zijn service punt in Gent (B) gesloten en zit het nu in NL voor beide landen, het is echter enkele rit 100 km.

Dat servicepunt stuurde me van kastje naar de muur eerst allerlei vragen en me het verkeerde stuk voorstellen, en als dan blijkt dat de garantie voorbij is moet ik heel de procedure opnieuw beginnen.

Ik hoopte dit chassisdeel met connector en bekabeling elders te vinden (dacht Lenovo) maar het zou zeer specifiek Medion zijn.

11 ANTWOORDEN 11
EastClintwood
Moderator
Bericht 11 van 12
847 Weergaven
Bericht 11 van 12
847 Weergaven

Hallo @Janvandervliet,

Ik weet niet precies welk onderdeel u bedoelt. Als het onderdeel beschikbaar is kan het besteld of aangevraagd worden via de onderdelenwinkel:

MEDION Service Shop

Anders kunt u de pc opsturen voor reparatie in een van onze servicecentra:

Service Contact

 

Groeten,
EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
Janvandervliet
New Voice
Bericht 12 van 12
840 Weergaven
Bericht 12 van 12
840 Weergaven

Beste Clint, Daar hebben het al over gehad en ik stuurde je foto's van de kabel met de connector die stuk is (lijmnaad gelost).

Het onderdeel heeft geen nummer.

Ik wens de PC zelf te herstellen zoals ik zegde heb ik 30 jaar ervaring.

Alles wat ik vraag is dit type van PC te bekijken, de connector zit gemonteerd met 2 schroefjes achteraan de removable slede.

Omdat dit onderdeel geen nummer heeft kan ik het niet opzoeken in de shop, maar jullie techniekers weten zeer zeker over wat ik praat.

Wat wil U meer weten ?

11 ANTWOORDEN 11