annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

AKOYA E62029 grafische kaart GeForce GTX 1660 Super

3 ANTWOORDEN 3
sunnybeam
Beginner
Bericht 1 van 4
1.125 Weergaven
Bericht 1 van 4
1.125 Weergaven

AKOYA E62029 grafische kaart GeForce GTX 1660 Super

Ik overweeg om de voeding te vervangen door een zwaardere van de AKOYA E62029 PC . En dan ook een externe grafische kaart te plaatsen.

Ik dacht aan de  GTX 1660 Super 6Gb . Is het moederbord van deze pc geschikt om deze kaart te installeren?

Zo ja moet er in de bios iets aangepast worden?

 

Christophe

 

 

 

 

3 ANTWOORDEN 3
Teske
Mentor
Bericht 2 van 4
1.090 Weergaven
Bericht 2 van 4
1.090 Weergaven

Beste @sunnybeam

 

Helaas kan ik je niet de exacte informatie doorgeven maar hopelijk heb je hier wat aan. 

Je zou zelf even het vermogen (Watt) van de kaart die je wilt gaan gebruiken onderzoeken en het verbruik van wat je nu al hebt zodat het voldoende is. 

 

Groetjes Teske 

sunnybeam
Beginner
Bericht 3 van 4
1.085 Weergaven
Bericht 3 van 4
1.085 Weergaven

Bedankt voor het antwoord. Ik was er vergeten bij vertellen dat de huidige voeding maar 250W is en ik ook de voeding ga vervangen door een 600W voeding. De vraag blijft of de grafische kaart wel zal werken op het moederbord en of er iets aan de bios moet veranderd worden?

 

Christophe

Teske
Mentor
Bericht 4 van 4
1.081 Weergaven
Bericht 4 van 4
1.081 Weergaven

Beste @sunnybeam
 
Wij hebben je vraag bij onze collega's neergelegd. Helaas kunnen wij niet garanderen dat dit zal werken.
De kaart past wel maar of de BIOS aangepast zou moeten worden daar kunnen we geen antwoord op geven. Het is voor ons namelijk niet mogelijk dit uit te testen.
 
Hopelijk heb ik je hiermee een beetje kunnen helpen.
 
Groetjes Teske 
3 ANTWOORDEN 3