annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MEDION® DAB+ Audio Systeem LIFE® S64007

1 ANTWOORD 1
ADT1807
Newcomer
Bericht 1 van 2
1.035 Weergaven
Bericht 1 van 2
1.035 Weergaven

MEDION® DAB+ Audio Systeem LIFE® S64007

Ik heb gisteren mijn nieuwe radio ontvangen. Ik wil hem installeren en moet daar voor op de "MENU-knop" klikken. Als ik dit doe verwacht ik een SUB-menu. Maar dat doet niks. Of ik met de afstandsbediening werk of via de knop aan de radio zelf. Het toestel doet niks. Dus hoe ik de taal, datum kan wijzigen zou ik niet weten. De handleiding is ondermaats. Daar vind ik geen uitleg. Ook de functie DAB+ krijg ik dadelijk de melding dat men geen zenders vind. Dus geen idee hoe ik dit moet aanpassen. Ik weet niet of er een defect is en dat ik het moet terugsturen of het aan mij ligt. Maar bij die paar bladzijden info in de handleiding kan ik niks maken. Heb veel zin om alles terug te sturen. 😞

1 ANTWOORD 1
Snelleschildpad
Moderator
Bericht 2 van 2
1.025 Weergaven
Bericht 2 van 2
1.025 Weergaven

hallo @ADT1807 

 

Heb je het toestel al een keer van de stroom gehaald voor 30 min en opnieuw opgestart. Wellicht dat dit een reset geeft van het product. 

Normaal gezien kun je op de Ok knop drukken op de afstandsbediening om iets te bevestigen of de regelaar indrukken ter bevestiging. 

 

Mocht dit echter niet werken na de reset kun je het beste contact opnemen met de klantendienst van Medion om een oplossing te vinden voor dit euvel. 

 

Groetjes.

 

Snelle 



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
1 ANTWOORD 1