annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

google chrome laadt zeer traag of helemaal geen pagina's meer onder windows10

OPGELOST
21 ANTWOORDEN 21
dirkw
Trainee
Bericht 1 van 22
17.294 Weergaven
Bericht 1 van 22
17.294 Weergaven

google chrome laadt zeer traag of helemaal geen pagina's meer onder windows10

Ik heb een nieuwe laptop Medion Erazer x7841 met daarop windows 10

Sinds de ingebruikname ervaar ik dat google chrome nog nauwelijks functioneert. Sites die ik vroeger regelmatig bezocht op mijn oude laptop worden nog wel geladen onder google chrome maar wanneer ik naar een nieuwe site probeer te gaan krijg ik na een tijdje volgende boodschap:

Deze site is niet bereikbaar

Het duurt te lang voordat www.2dehands.be reageert.

Probeer het volgende:

ERR_TIMED_OUT

 

Ik heb al een en ander opgezocht en proberen toepassen (controle op malware, extensies uitschakelen, chrome herinstalleren...) maar probleem blijft duren.

Iemand vertrouwd met dit probleem?

 

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
daddle
Superuser
Bericht 21 van 22
14.302 Weergaven
Bericht 21 van 22
14.302 Weergaven


@dirkw  schrieb:

Ik heb via de instellingen het signaal van de modem op enkel 2.4 Ghz gezet.

Op mijn laptop vind ik maar 1 thuisnetwerk, maar geen enkel resultaat.


@dirkw

Als je maar een enkel netwerk activeert hebt (2.4 GHz) kun jij ook maar een thuisnetwerk vinden. Maar wat bedoel je met geen resultaat? Met betrekking op Chome-Browser, of in general slechte ontvangst?

Maar i k weet ook niet verder, misschien is jouw netwerkcard slecht. Heb jij dan goeie ontvangst in de netwerkinstelligen of in de netwerk-center? -> Rechtsclick on the netwerk-symol re. onder -> dan netwerk en "Freigabe" -Center openen, en daar in kun je zien welke sterkte en met welke data-transfer je netwerkkaartje werkt.

Anders zou ik in apparatebeheer kijken naar de juiste driver voor je wireless card.

En anders, zou ik windows opnieuw installeren, of gewoon alleen met de internet-explorer doorgaan.

 

daddle

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

21 ANTWOORDEN 21
Anu
Scientist
Bericht 2 van 22
11.840 Weergaven
Bericht 2 van 22
11.840 Weergaven

Hoi @dirkw

 

Is het alleen bij Chrome, of ook bij andere browsers? En je geeft aan dat sites die je op je oude notebook regelmatig bezocht, ook op je nieuwe notebook laden, maar andere sites niet, heb ik dat goed begrepen? Dat is vreemd, aangezien de nieuwe notebook niet aan de cache van de oude notebook kan. Als dat zo is denk ik dat het eerder in je netwerk zit ? Heb je je router al eens gereset, of eens een ander netwerk getest?

 

Groetjes, 

Anu

dirkw
Trainee
Bericht 3 van 22
11.829 Weergaven
Bericht 3 van 22
11.829 Weergaven

Beste,

Anu,

Dit probleem doet zich enkel voor bij google chrome. Als ik de dezelfde pagina open in internet explorer of microsoft edge is er geen enkel probleem.

Ik heb intussen ook de router gereset en een ander netwerk uitgeprobeerd maar google chrome blijft nog problemen ondervinden bij het laden van pagina's...

groeten,

dirk

Anu
Scientist
Bericht 4 van 22
11.825 Weergaven
Bericht 4 van 22
11.825 Weergaven

Hoi @dirkw

 

Dat kan ik niet logisch verklaren als dit alleen bij Chrome is. Heb je al eens geprobeerd om Chrome via de instellingen > geavanceerd op de standaard instellingen terug te zetten? En ben je in Chrome ingelogd op je gmail account? Misschien helpt het om deze eens uit te loggen?

 

Groetjes, 

Anu

dirkw
Trainee
Bericht 5 van 22
11.815 Weergaven
Bericht 5 van 22
11.815 Weergaven

Ik heb terug de standaardinstellingen ingesteld en uitgelogd op mijn account maar pagina's blijven traag of niet laden.

Anu
Scientist
Bericht 6 van 22
11.749 Weergaven
Bericht 6 van 22
11.749 Weergaven

Hoi @dirkw

 

Zou een virusscanner of firewall misschien nog een probleem kunnen zijn? Wellicht dat je Chrome daar nog de juiste rechten moet geven?

Probeer ook eens in de geavanceerde instellingen van Chrome hardware versnelling uit te schakelen, en schakel "Een voorspellingsservice gebruiken om pagina's sneller te laden" ook eens uit.

 

Groetjes, 

Anu

dirkw
Trainee
Bericht 7 van 22
11.739 Weergaven
Bericht 7 van 22
11.739 Weergaven

Anu,

Ook dit verhelpt mijn probleem niet.

Ik had op een ander forum de tip gevonden om de map 'default' onder C:\Users\dirkw\AppData\Local\Google\Chrome\User Data te hernoemen naar 'backup default' en chrome zou bij het heropstarten dan een nieuwe map 'default' moeten aanmaken. Maar ook dit hielp niet, en de nieuwe map 'default' werd ook niet opnieuw aangemaakt.

De installatie van google chrome canary biedt ook geen oplossing, terwijl explorer en edge normaal functioneren.

groeten, dirk

 

Anu
Scientist
Bericht 8 van 22
11.734 Weergaven
Bericht 8 van 22
11.734 Weergaven

Hoi @dirkw

 

Hmm, ik ben bang dat mijn ideëen langzaamaan op aan het raken zijn :(. Het enige dat ik me nog kan bedenken is misschien eens een flushdns proberen (Via commandprompt "ipconfig /flushdns" intypen). 

Als dat ook niet werkt weet ik het helaas ook niet meer :(. 

 

Groetjes, 

Anu

daddle
Superuser
Bericht 9 van 22
11.724 Weergaven
Bericht 9 van 22
11.724 Weergaven

@dirkw

 

Probeer eens met de Opera-Browser, die is vrij eender  tot Chrome.

 

En heb jij de Chrome-Browser aangemeld op een email-adress, en ook gesynct met Chrome op de PC of Tablet of Smartphone? Van welke platform praat jij eigenlijk, Tablet-PC, Desk- of Laptop. Smartphone of Convertible?

 

Ik heb het trouwens ook af en toe in Duitsland met Chrome, en ik geloof het hangt met je netwoork/router zamen, of je Win-Installatie; als ik dan in mijn Geräte-Manager device-manager) de wireless-card deactiveer e  onmiddelijk daar na  opnieuw activeer, gaat het plotselings weer, en alle paginas in chrome worden geladen.

dirkw
Trainee
Bericht 10 van 22
11.701 Weergaven
Bericht 10 van 22
11.701 Weergaven

Helaas... maar bedankt in ieder geval voor je aandacht!

21 ANTWOORDEN 21