annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

tv apps

5 ANTWOORDEN 5
peter_pan
Beginner
Bericht 1 van 6
21.343 Weergaven
Bericht 1 van 6
21.343 Weergaven

tv apps

Goedenavond allemaal, wie kan mij helpen, ik heb een smart tv gekocht x15560, mooi beeld en ziet er goed uit. maar het is een smart tv maar ik kan zelf geen app's toevoegen . er zit een markt app op maar deze doet niets , op de doos staat de NOS app maar die staat niet op de tv. wil graag een screen saver bv openhaard maar hoe moet dit ?

5 ANTWOORDEN 5
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 6
21.104 Weergaven
Bericht 2 van 6
21.104 Weergaven

Hallo @peter_pan, en welkom

er zijn alleen vooraf geïnstalleerde apps.
Maar je kunt een haardvuur bekijken met YouTube of een video afspelen via het netwerk.

https://www.youtube.com/watch?v=m3eMBErXMYE   (open haard vuur)

doei Fishtown

supplement

of spiegel vanaf uw mobiele telefoon met "wireless display"

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Birdie777
Newcomer
Bericht 3 van 6
21.089 Weergaven
Bericht 3 van 6
21.089 Weergaven

Gefeliciteerd met de aankoop @peter_pan. Ik heb onlangs ook deze TV gekocht en ben ook zeer tevreden met de beeldkwaliteit, ook ik zocht ook naar de NOS app. En mogelijk andere manieren om de TV verder op te boosten.

 

Het enige probleem dat ik tot nu ondervond is dat bij het aanzetten van de TV, hij een van mijn harddrives even niet vond, en vroeg om te formatteren. Gelukkig zag ik het zelf, maar de kids kunnen perongeluk op ja drukken, wat best griezelig is. Dus ik zou automatisch vragen naar formatteren uit willen schakelen. 

 

Naast een openhaard is natuurlijk een aquarium een leuk idee. 

 

Momenteel heb ik mijn 'oude' chromecast aangesloten en heb dus beschikken sommige casting apps die wel de Chromecast zien maar niet direct de Medion TV. 

 

peter_pan
Beginner
Bericht 4 van 6
21.080 Weergaven
Bericht 4 van 6
21.080 Weergaven

Dank jullie voor jullie antwoorden, Nog de vraag wat is de app  'markt' deze doet namelijk niets.

weten jullie of er nieuwe app's bij een update kunnen komen of blijven we beperkt in deze app's en heb je na een tijdje niets meer aan je tv.

Snap ook niet dat dit mag, windows moet andere browsers toelaten maar medion mag populaire app's uitsluiten 

 

Nog een ander vraag : ik kan de tv met de afstandsbediening van mijn horizonbox bedienen maar niet uitzetten, wel aan . ik heb code 1822 gebruikt

Snorlax
Tutor
Bericht 5 van 6
21.054 Weergaven
Bericht 5 van 6
21.054 Weergaven

Hallo @peter_pan 

 

De X15560 is niet echt een smart TV waarbij we zelf apps kunnen toevoegen. De "apps" die in de Medion portal staan zijn vast.
Als de TV zelf een update krijgt kan het zijn dat "apps" in de portal worden bijgewerkt, toegevoegd of verdwijnen. Op die manier blijven de "apps" in de Medion portal wel up-to-date.

 

Voor de juiste code van de Horizon afstandsbediening zou je misschien kunnen informeren bij Ziggo. Het kan wel zijn dat je de code een aantal keren moet proberen voordat alle functies gekoppeld worden.

 

Groeten,

Snorlax

Beckemy
Newcomer
Bericht 6 van 6
7.472 Weergaven
Bericht 6 van 6
7.472 Weergaven

Het eigenaardige is dat ik Plex op de aanbevolen apps had. Plotseling niet meer. Vandaag een update gehad en plex stond er weer bij 😄. MAAR even naar een ander ‘bron’ geweest en nu terug naar de plex gaan en tja hij is weer weg. 🤨. Iemand daar een verklaring voor? Moest tussen in wel weer de privacy blablablabla goedkeuren. 

5 ANTWOORDEN 5