annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tv kapot

2 ANTWOORDEN 2
Edwin12345
New Voice
Bericht 1 van 3
292 Weergaven
Bericht 1 van 3
292 Weergaven

Tv kapot

Mijn 50inch tv Model x15005 van 2,5 jaar oud  is defect.

het t-con board is kapot die is al ooit onder garantie vervangen geweest was na een paar maanden al kapot ,maar is  nu weer kapot. Had wel meer verwacht van deze tv en van medion.

heb hem met alles losgekoppeld van het stroom gehad maar dat helpt niets.
mijn vraag is hoe kom ik aan het juise t-con board? Waar kan ik die bestellen?

heb uren lopen zoeken op internet maar niet gevonden, kan iemand mij aub helpen. 

2 ANTWOORDEN 2
Paul2023
Mentor
Bericht 2 van 3
263 Weergaven
Bericht 2 van 3
263 Weergaven

Hoi @Edwin12345,

Heel vervelend dat jouw televisie wederom een defect vertoont. In jouw bericht geeft je aan dat jouw televisie 2,5 jaar oud is. 

Afhankelijk van waar je de televisie gekocht hebt, zou er 3 jaar garantie op uw televisie kunnen zitten. Het zou dan moeten gaan om een aankoop bij ALDI.

Verder geef je aan dat de televisie reeds een keer gerepareerd is. Indien deze reparatie minder dan een jaar geleden uitgevoerd is en het huidige probleem ook hetzelfde is als waarvoor de reparatie toentertijd uitgevoerd was, zou er nog garantie op de reparatie kunnen zijn. Dit alles zou uiteraard eerst gecontroleerd moeten worden.

Graag adviseer ik jou om dit probleem te melden bij het Medion Service Centre. Er zal dan gekeken worden of jouw televisie, of de voorgaande reparatie, nog onder garantie is.

Het contactformulier kan je bereiken door te klikken op: https://www.medion.com/nl/service/contact-form/general?supportq1=2&supportq2=21F&supportid=21F10

Groet,

Paul2023

Edwin12345
New Voice
Bericht 3 van 3
256 Weergaven
Bericht 3 van 3
256 Weergaven

Bedankt voor je reactie,

ik ga het meteen invullen en doorsturen 

2 ANTWOORDEN 2