annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TV Medion P18082 start niet op

6 ANTWOORDEN 6
lucb
Newcomer
Bericht 1 van 7
2.685 Weergaven
Bericht 1 van 7
2.685 Weergaven

TV Medion P18082 start niet op

Bij inschakelen van het toestel komt eerst het blauwe Medion scherm en dan een zwart scherm. Dit zit in een lus en herhaalt zich steeds.

Het toestel start dus niet op. Het blauwe led lichtje vooraan knippert constant. Ik kan het toestel ook niet meer uitschakelen met de afstandsbediening.

Ik heb deze nacht alle randapparaten en het netsnoer losgekoppeld maar deze morgen was het nog steeds hetzelfde. Met of zonder randapparaten aangesloten geeft zelfde resultaat. Op de Medion site  site kan ik voor mijn produkt geen firmware vinden.

6 ANTWOORDEN 6
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 7
2.680 Weergaven
Bericht 2 van 7
2.680 Weergaven

Hallo @lucb en welkom

er is een update op de Medion-site

https://www.medion.com/de/service/product-detail/30020743

Lees het bestand in het downloadpakket voordat u begint

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
lucb
Newcomer
Bericht 3 van 7
2.674 Weergaven
Bericht 3 van 7
2.674 Weergaven

Bedankt voor uw antwoord.

Ik heb de firmware kunnen downloaden van de de site.

Helaas lukt de installatie niet en was dit niet de oplossing.

Fishtown
Superuser
Bericht 4 van 7
2.666 Weergaven
Bericht 4 van 7
2.666 Weergaven

Hallo @lucb ,

waarom werkt de installatie niet? waar hapert het?

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
lucb
Newcomer
Bericht 5 van 7
2.663 Weergaven
Bericht 5 van 7
2.663 Weergaven

Ik heb alles gedaan zoals in de bijlage van de installatiefile staat.

USB stick geformatteerd FAT32. Alleen installatiefile staat op de stick.

Stick in het toestel gestoken en dan op gezet.

De installatie start niet. Ik krijg alleen medion scherm gevolgd door zwart scherm, dan terug medion scherm, zwart scherm enz.... Indrukken toetsen op afstandsbediening geeft geen enkele reactie (bedioening functioneert wel degelijk, lichtje brandt bij indrukken toets).

Fishtown
Superuser
Bericht 6 van 7
2.658 Weergaven
Bericht 6 van 7
2.658 Weergaven

Heb je het installatiebestand vooraf uitgepakt?

Formatteer een USB-stick in het FAT32-bestandssysteem.

 Kopieer het uitgepakte bestand “upgrade_mb97.bin” zonder submap naar de USB-stick.

 Schakel het apparaat uit.

 Sluit de USB-stick aan op het apparaat.

 Schakel het apparaat in.

 Druk op de MENU-knop op de afstandsbediening.

 Voer de code 1 5 0 5 in op de afstandsbediening en bevestig de beveiligingsvraag met JA.

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
lucb
Newcomer
Bericht 7 van 7
2.655 Weergaven
Bericht 7 van 7
2.655 Weergaven

Ja zo heb ik het gedaan.

Ik kom wel maar tot aan "schakel het apparaat in"

De stap erna "druk op de MENU-knop op de afstandsbediening" geeft geen resultaat.

Hoewel deze zeker werkt, reageert het toestel niet op de afstandsbediening en blijft zo in een opstartlus met afwisselend Medion scherm en zwart scherm.

6 ANTWOORDEN 6