annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MEDION® LIFE® P15012 (MD 30350)

3 ANTWOORDEN 3
marleeng
New Voice
Bericht 1 van 4
613 Weergaven
Bericht 1 van 4
613 Weergaven

MEDION® LIFE® P15012 (MD 30350)

Ik heb deze TV gekocht in Aldi (Lier), voor €349, eind maart 2024.

Nu vrijdag 5 september, dus ongeveer 1,5 jaar later zet ik hem 's morgens aan. Het zwarte beeld werd een klein beetje lichter, maar deed verder niks. Zwart scherm dus.

Standby lampje deed vreemd. Normaal gaat het uit als de TV aan staat en dat was dus het geval, alleen: geen beeld, geen geluid. Niks. Daarna kon je doen wat je wilde, standby lampje was altijd volledig weg.

Je leest over bepaalde reset mogelijkheden. HDMI kabel vervangen. Stopcontact in de meterkast nagekeken. Het was zeker weten de TV. Voor alle veiligheid heb ik hem uit het stopcontact getrokken!

Medion Services gebeld. Ik had mijn toestel al lang geregistreerd (bij aankoop geloof ik), en het rare is, men wist meteen waar het over ging. Diezelfde dag krijg ik nog mail van DynaFix dat ze onderdelen hebben besteld en dat ze nog iets laten weten van zodra die binnen zijn.

Is dit dan zo'n gekend probleem?

Mijn TV gaat niet alleen 's avonds aan. Nee, die staat van 's morgens 8u aan tot zelfs een paar uur na middernacht. Elke dag opnieuw. Misschien met normaal gebruik, zou hij misschien net na de garantie zijn stukgegaan...

Ik heb nóg Medion toestellen, zoals een AIO (all in one) computer, mijn vader's ERAZER, tablets (de mijne en die van mijn moeder), USB sticks, ga zo maar door. Dit is de allereerste keer dat ik meemaak dat er iets zo snel stukgaat.

Ik was eigenlijk vrij zeker van het merk, vandaar ook dat ik het aandurfde om een Medion TV te kopen.

Ik heb net nog een keer met Medion gebeld, maar die vertellen me dat het makkelijk 1 week kan duren voor onderdelen, en dan moet er nog een afspraak worden gemaakt.

Iemand nog ervaring met deze TV? Met Medion diensten? Met DynaFix? Ik hoor het graag!

3 ANTWOORDEN 3
marleeng
New Voice
Bericht 2 van 4
555 Weergaven
Bericht 2 van 4
555 Weergaven

Vandaag komt men een "swap" doen. Ik zie een track & trace voor een pakket, en na met Medion gebeld te hebben, is het inderdaad een drempelomruiling. Ik had gebeld 5/9 (vrijdag) en nu woensdag, dat is 1,5 week later heb ik (hopelijk) straks terug TV.

Medion zei me dat ze toch vrij veel orders hebben staan voor dit probleem. Zou het dan een productiefout zijn, vraag ik me af?

Ik ben nog van een tijd dat je een beeldbuis helemaal kon repareren. Tegenwoordig, moederbord, minstens dat dat niet meer meewerkt kan je de hele winkel vervangen. Ik heb het ooit met een Philips ook meegemaakt. Je moet maar die pech hebben.

Major_ToM
Mastermind
Bericht 3 van 4
430 Weergaven
Bericht 3 van 4
430 Weergaven

Hi @marleeng ,

onze excuses voor de late reactie, maar we willen graag vragen of we u kunnen helpen met uw zaak, of dat deze inmiddels volledig is opgelost.

Groetjes

Major ToM

MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de

Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
marleeng
New Voice
Bericht 4 van 4
424 Weergaven
Bericht 4 van 4
424 Weergaven

Volledig opgelost. Daar was niks meer aan te doen en wisten ze al door mijn eerste melding. Hoe gedetailleerder je aan de telefoon kan zijn bij je melding, des te beter. 

TV is bij mij opgehaald, nu al een paar weken geleden. Ik zag dat er een pakket naar mij onderweg was, terug contact opgenomen met Medion en daar zeiden ze me idd dat het een doorstep omruiling zou zijn ipv een technieker. Ik kon de TV best inpakken.

Ik kreeg dus een nieuwe TV. Nieuw serienr. Nieuw alles. Garantie loopt van 't begin. 

Ik vind dat dit wel kan tellen kwestie goeie service. Ja, kom, ik heb wel een 10-tal dagen zonder TV gezeten, maar zo' n ramp is dat hedentendage ook niet meer.

Blij verrast. Met dank aan Medion !  

3 ANTWOORDEN 3