annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MD31197 gaat niet meer aan na update, indicator lampje blijft knipperen

OPGELOST
33 ANTWOORDEN 33
nielsschaaphok
New Voice
Bericht 1 van 34
12.253 Weergaven
Bericht 1 van 34
12.253 Weergaven

MD31197 gaat niet meer aan na update, indicator lampje blijft knipperen

Bij inschakelen van het toestel komt eerst het blauwe Medion scherm en dan een zwart scherm. Dit zit in een lus en herhaalt zich steeds.

Het toestel start dus niet op. Het blauwe led lichtje vooraan knippert constant. Ik kan het toestel ook niet meer uitschakelen met de afstandsbediening.

Op de Medion site  site kan ik voor mijn produkt geen firmware vinden.
Kunt u mij verder helpen ?

@Daniel @Girlnod @Raichu 

Tags (2)
33 ANTWOORDEN 33
Daniel
Moderator
Bericht 21 van 34
2.157 Weergaven
Bericht 21 van 34
2.157 Weergaven

Hallo @GillesLou 

en welkom bij de community.

Er zijn verschillende versies van dit model. Heb je misschien het achtcijferige MSN-nummer voor me?

VG,
Daniel

MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de

Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
GillesLou
New Voice
Bericht 22 van 34
2.155 Weergaven
Bericht 22 van 34
2.155 Weergaven

Goeieavond @Daniel ,

Het MSN nummer is 30027684. 

Daniel
Moderator
Bericht 23 van 34
2.143 Weergaven
Bericht 23 van 34
2.143 Weergaven

Super, bedankt @GillesLou 
Ik stuur je meteen een bericht met de link naar de juiste software

VG,
Daniel

MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de

Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
Seg
Newcomer
Bericht 24 van 34
2.015 Weergaven
Bericht 24 van 34
2.015 Weergaven

Dag Daniël.

Ik heb dezelfde problemen met mijn Medion 65" MD32190.

Heb hem al meerdere keren alles eruit gehaald van apparatuur en uit de voeding gehaald.

De eerste keer is dit gelukt maar nu werkt dit niet meer.

Het beeld is zwart maar als je van een bepaalde hoek kijkt zie wel het Medion logo verschijnen.

Heb je hier ook een oplossing voor?

Alvast bedankt

Daniel
Moderator
Bericht 25 van 34
1.999 Weergaven
Bericht 25 van 34
1.999 Weergaven

Goedemorgen

Helaas moet ik je vertellen dat dit klinkt als een defect in de displaybesturing (hardware). De displaybesturing is de printplaat die rechtstreeks is aangesloten op het display en kan meestal niet afzonderlijk worden vervangen en een vervangend display is duurder dan een nieuwe tv.
Ik kan het echter mis hebben, dus ik stuur je een privébericht met een link naar de originele software. Als het toch een softwareprobleem is, moeten we het kunnen oplossen.
Als je de juiste meetapparatuur hebt of iemand kent die dat heeft, kun je natuurlijk ook de printplaten of de helaas sporen meten. Vaak hebben alleen individuele elektrolytische condensatoren het begeven en deze kunnen worden verwijderd en er kunnen nieuwe in worden gesoldeerd.

VG,
Daniel

MEDION. LÄUFT BEI MIR.

Zottedoos
Beginner
Bericht 26 van 34
1.535 Weergaven
Bericht 26 van 34
1.535 Weergaven

Hoi, ik heb hetzelfde of bijna hetzelfde probleem 
MD MD31196 wel
Waren Netflix aan het kijken toen tv gewoon plots uitviel en het blauwe lichtje linksonder begon te knipperen, nu is het onmogelijk de tv terug aan te zetten, lichtje blijft gewoon knipperen
- van de stroom af enkele dagen zelfs  al getest
- afstandbediening lichttest werkt

Kan u helpen? 

Tags (2)
GillesLou
New Voice
Bericht 27 van 34
1.527 Weergaven
Bericht 27 van 34
1.527 Weergaven

Daniel is de man hiervoor.. 

Daniel
Moderator
Bericht 28 van 34
1.510 Weergaven
Bericht 28 van 34
1.510 Weergaven

Hallo, @Zottedoos 

Ik zal je een bericht sturen met een link naar de software van de tv en hopelijk krijgen we de tv dan weer aan de praat.

VG,
Daniel

MEDION. LÄUFT BEI MIR.

rwerf
Beginner
Bericht 29 van 34
515 Weergaven
Bericht 29 van 34
515 Weergaven

Hallo Daniel,

Een kennis van me zonder technische of internetvaardigheden heeft hetzelfde probleem, vandaar dat ik deze vraag hier voor hem stel. Inderdaad bij starten van de TV eerst het Medion logoscherm, daarna donker scherm. Na pakweg een minuut herhaalt dit zich weer. TV van de spanning afgehaald en weer aangesloten en aangezet, helaas geen resultaat.

TV is een MD31197, 43 inch met MSN 30021758. Kunnen jullie helpen? Dank namens mijn kennis.

Daniel
Moderator
Bericht 30 van 34
446 Weergaven
Bericht 30 van 34
446 Weergaven

Goedemorgen @rwerf ,
ja, ik denk dat ik je kan helpen.
Je hebt echter wel een USB-stick nodig om de nieuwe software te kunnen installeren.
Ik stuur je nu eerst een privébericht met de link naar de software voor de tv.

VG,
Daniel

MEDION. LÄUFT BEI MIR.

33 ANTWOORDEN 33