annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MD 843700 kom niet verder dan het scherm met afstandsbediening koppelen

14 ANTWOORDEN 14
rgeertsma
Trainee
Bericht 1 van 15
2.115 Weergaven
Bericht 1 van 15
2.115 Weergaven

MD 843700 kom niet verder dan het scherm met afstandsbediening koppelen

Ik heb reeds een nieuwe Medion TV binnen en nu was ik hem aan het installeren en kom ik niet verder dan het afstandsbediening koppelen scherm. De TV heb ik aangesloten aan het stroom en dan gaat ie aan en zie je het Medion laad scherm en dan zie ik het Google TV scherm en dan komt er een laad icoontje en vervolgens krijg ik een animatie te zien dat ik de afstandsbediening moet koppelen door de home en terug knoppen tegelijk 3 seconden in te houden. Dit doe ik maar vervolgens gebeurt er maar niks en blijft de animatie maar door loopen. Wel zie ik rechtsbovenin de afstandsbediening het blauwe lampje knipperen en dit knippert dan even door maar vervolgens gebeurt er steeds niks. Dus ik kan nu de TV helemaal niet gebruiken omdat ik de afstandsbediening maar niet gekoppeld krijg. Kan iemand mij helpen? Heb ook foto's bijgevoegd voor verduidelijking.JPEG_20251219_2112506343143230221509028.jpegJPEG_20251219_2111572897350465738055138.jpegJPEG_20251219_2109504041295836125076681.jpeg

14 ANTWOORDEN 14
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 15
1.396 Weergaven
Bericht 2 van 15
1.396 Weergaven

Hi @rgeertsma 

Can you access the menu using the multifunction switch on the device itself?

Go to Settings / Remote Control and Accessories / Remote Control Settings

Disable automatic pairing here.

bye Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
rgeertsma
Trainee
Bericht 3 van 15
1.389 Weergaven
Bericht 3 van 15
1.389 Weergaven

@Fishtown Sadly it has no multifunction switch or physical button(s).

daddle
Superuser
Bericht 4 van 15
1.358 Weergaven
Bericht 4 van 15
1.358 Weergaven

@rgeertsma 

Hallo, heb jij een terugsetting geprobeerd ? Dus batterijtjes uit de afstandsbediening halen, de stroomsteker voor de TV eriuit halen. En de inschakelknop een paar keren drukken, en voor ongeeer 10-15 sec vast houden.  

Dan eerst de batterijen terug in de aftandsbediening zetten (zijn het nieuwe?), en de stroomsteker weer in de TV.

En je bent zeker de juiste terugknop ( 20 met knop 23) te gebruiken, niet de media toets voor terug draaien? Sorry voor de vraag! 😇

Groet, daddle

Fishtown
Superuser
Bericht 5 van 15
1.353 Weergaven
Bericht 5 van 15
1.353 Weergaven

Hi @rgeertsma 

Fishtown_0-1766218473458.png

Als het alleen een aan/uit-schakelaar is, dan is de term "multifunctionele schakelaar" in de gebruiksaanwijzing misleidend en moet deze worden aangepast.

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
daddle
Superuser
Bericht 6 van 15
1.340 Weergaven
Bericht 6 van 15
1.340 Weergaven

@rgeertsma 

Deze  van Fishtown angegevene Chapter geld niet voor het eerste keer 230 V op de TV te geven. Daar staat duidelijk voor iedereen die lezen kann in chapter 7.7:

7.7. Eerste installatie na de eerste keer  inschakelen:

(.......)
Allereerst wordt u gevraagd om uw afstandsbediening via bluetooth met het tv-toestel

te koppelen:

Houd hiervoor de toetsen 23 (Openen van het startbeeldscherm)  en toets 20 (Een stap terug in de menu's)  enkele seconden tegelijkertijd ingedrukt tot er een groen vinkje verschijnt.
De verbinding is nu tot stand gebracht.

Als dit niet lukt, kun je geen andere functie uitvoeren.

Dan helpen  de verklaringen over de twijfelachtige multifunctionele functie van de In- en Uit schakelaar op het moment voor de eerste installatie niet.

Groetjes, daddle

rgeertsma
Trainee
Bericht 7 van 15
1.323 Weergaven
Bericht 7 van 15
1.323 Weergaven

Ik heb alle stappen gevolgd maar de TV reset niet eens meer dus hoe vaak ik dit proces ook herhaal hij gaat gewoon aan en dan laadt hij in dat scherm waar ik de afstandsbediening moet koppelen. En ik ben 100% zeker dat ik de juiste knoppen inhoud (20 & 23) maar dit doet helemaal niets. Ik word hier echt gek van want ik kan gewoon helemaal niks met deze gloednieuwe TV en ja de batterijen zijn ook nieuw want die zaten erbij en ik heb ook al andere batterijen geprobeerd. Ik kan de afstandsbediening zelfs met mijn telefoon koppelen dus snap niet wat er met de TV aan de hand is.

rgeertsma
Trainee
Bericht 8 van 15
1.322 Weergaven
Bericht 8 van 15
1.322 Weergaven

Kan met die knop alleen aan/uitzetten dus dat lijkt inderdaad niet te kloppen. @Fishtown 

rgeertsma
Trainee
Bericht 9 van 15
1.320 Weergaven
Bericht 9 van 15
1.320 Weergaven

@daddle Het lukt mij dus niet om de afstandsbediening via bluetooth met de TV te verbinden. Hoe vaak ik de twee knoppen (20 & 23) ook inhoud er verschijnt geen groen vinkje. De animatie van hoe ik de afstandsbediening moet koppelen blijft maar herhalen, hoe vaak ik het ook probeer. Maar de volume kan ik bijvoorbeeld wel regelen dus zou je zeggen dat de afstandsbediening wel contact maakt met de TV, alleen lukt het koppelen niet dus zit ik vast in dit scherm en kan ik op geen manier verdergaan.

daddle
Superuser
Bericht 10 van 15
1.315 Weergaven
Bericht 10 van 15
1.315 Weergaven

@rgeertsma 

Dat spijt me. Heb jij dan een "Reststroomentlading" gedaan, zo als ik het beschreef.?

--> https://community.medion.com/t5/kb/en/ta-p/92923

--> https://community.medion.com/t5/kb/en/ta-p/89338

14 ANTWOORDEN 14