cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

mijn tablet flikkert/knippert telkens, heb wel gewoon beeld, maar er zit een soort lichtflits in

10 REPLIES 10
beetje60
Trainee
Message 1 of 11
41,185 Views
Message 1 of 11
41,185 Views

mijn tablet flikkert/knippert telkens, heb wel gewoon beeld, maar er zit een soort lichtflits in

mijn tablet flikkert/knippert telkens, heb wel gewoon beeld, maar er zit een soort lichtflits in, moet ik hem dan opsturen of wat, hij doet dat al een half jaar , soms doet ie het dus niet dus telkens denk ik oo hij doet het weer gewoon en daarna dote ie het dus weer wel, hij is nog geen jaar oud, wel gekocht bij de aldi

10 REPLIES 10
Contessa
Explorer
Message 2 of 11
40,497 Views
Message 2 of 11
40,497 Views

Hallo @beetje60

Hartelijk welkom en veel plezier in de Community

Groetjes, Contessa
RS13
Master NL
Message 3 of 11
39,311 Views
Message 3 of 11
39,311 Views

Goedemorgen @beetje60

 

Ik heb je bericht even verplaatst naar het juiste forum, Om welk tablet gaat het precies? Wat is het MD of het MSN nummer? 

 

Groeten, 

Paul

beetje60
Trainee
Message 4 of 11
39,307 Views
Message 4 of 11
39,307 Views

dank u maar naar welk forum is het geplaatst? Het gaat om de MD99066 en het MSN nr is 30018384 W 09/15

Anu
Scientist
Message 5 of 11
39,104 Views
Message 5 of 11
39,104 Views

Hoi @beetje60

 

Zo te zien staat je post nu in de categorie Tablets :).

Wanneer doen die flitsen zich voor, is dat continu, of om de zoveel tijd een keer? Misschien alleen bij bepaalde apps? 

Heb je al eens geprobeerd het tablet te resetten ?

 

Groetjes, 

Anu

beetje60
Trainee
Message 6 of 11
38,919 Views
Message 6 of 11
38,919 Views

hij flikkert ff niet en dan weer wel dus int begin 10 minuten niet en dan wel, hoe kan ik hem resetten? of zou het beter zijn om hem ter reparatie aan te bieden, hij is nog geen jaar oud. Maar recetten wil ik ook best uitproberen, als ik wete hoe dat moet, hoor het graag

Anu
Scientist
Message 7 of 11
38,283 Views
Message 7 of 11
38,283 Views

Hoi @beetje60

 

Om een tablet te resetten moet je hem normaal eerst helemaal uitschakelen door de powerknop ingedrukt te houden en dan te kiezen voor uitschakelen. Daarna hou je Volume - ( dus waar je het tablet mee zachter zet ) en de aanknop een tijdje ingedrukt, of Volume + en de aanknop ingedrukt (Of je volume - of volume + moet gebruiken, verschilt per tablet, ik heb helaas geen toegang tot dit model om het voor je na te kijken) . De knoppen laat je los als het Medion logo verschijnt. Als je een melding "no command" krijgt, dan druk je nog een keer op volume - of +.  

Als het goed is zit je dan in het Android recovery menu, je kunt dan kiezen voor "Wipe data / Factory reset" door met de volumeknoppen omhoog of omlaag te gaan, en de keuze te bevestigen met de aanknop. Als de reset klaar is, kies je voor "Reboot system now"  en zal het tablet opnieuw opstarten en de eerste start weer doorlopen zoals je hem uit de winkel kreeg.  Houd er dus wel rekening mee dat hiermee alle gegevens op je tablet gewist worden!

 

Ik zou dit in ieder geval eerst eens proberen, misschien lost het je probleem al op, en hoef je het tablet niet een tijd te missen. Mocht dit het probleem niet oplossen, kun je altijd nog even met de service contact opnemen voor een reparatie.

 

Groetjes, 

Anu

beetje60
Trainee
Message 8 of 11
35,879 Views
Message 8 of 11
35,879 Views

Ik heb hem helemaal ge recet, via de instellingen, maar nu flikkert/knippert hij nog steeds helaas

beetje60
Trainee
Message 9 of 11
33,341 Views
Message 9 of 11
33,341 Views

jammer het heeft niet geholpen

Anu
Scientist
Message 10 of 11
30,539 Views
Message 10 of 11
30,539 Views

Hoi @beetje60

 

In dat geval zou ik toch even contact opnemen met Medion voor een reparatie, lijkt me dat er iets stuk moet zijn.

 

Groetjes, 

Anu

10 REPLIES 10