annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 

accuduur s10366

12 RÉPONSES 12
Karel
Trainee
Message 1 sur 13
15 302 Visites
Message 1 sur 13
15 302 Visites

accuduur s10366

De accu in het tablet S10366 moet volgens Medion en de doos waar hij in zat 9000 mAh zijn. Ik heb hem nou een dikke maand in gebruik en ik denk dat de accu hooguit circa 6400 mAh is. Hij is tamelijk snel leeg en ik zie het ook aan de oplaadtijd. Volgens de Duitse Medion-Community laadt hij namelijk 15% per uur op. Na circa 4 uur laadtijd is de accu vol (met als start nog circa 5% lading). Ik kom dan op circa 6500 mAh.

Hebben anderen ervaring met de accuduur van dit tablet ?

Duitse community-leden klagen er ook over en proberen met apps de capaciteit te meten. Dat heb ik ook geprobeerd en dan komt er altijd 4980 mAh uit ! Dus zeker geen 9000 !

Maar een oplossing of een bevestiging dat de accu geen 9000 mAh is, heb ik nog niet gelezen.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

12 RÉPONSES 12
Anu
Scientist
Message 11 sur 13
2 384 Visites
Message 11 sur 13
2 384 Visites

Hoi @Karel

 

Weet je zeker dat het niet een softwarematig probleem is? Hou er rekening mee dat als je je google account aanmeldt, dat er dan, afhankelijk van de keuze die je maakt, automatisch weer apps geinstalleerd kunnen worden. Mocht 1 van deze apps het probleem veroorzaken kan dat verklaren waarom het bij de reparatiedienst goed werkt, en jij weer problemen hebt?

 

Groetjes, 

Anu

Karel
Trainee
Message 12 sur 13
2 248 Visites
Message 12 sur 13
2 248 Visites

Na lange tijd een bericht over hoe het verder ging en nog bedankt voor je reactie, Anu.

Ik had m'n tablet dus voor de 3e keer voor reparatie aan Aldi-Sud gegeven. Na lange tijd kreeg ik bericht dat ik 'm weer kon halen. Het bleek dat ik een ander tablet meekreeg, of het een nieuwe of gebruikte is, ik weet 't niet ! Er was ook verder geen enkele info bij en de winkel zelf weet natuurlijk niets ervan. Dit tablet lange tijd uitgeprobeerd. De accutijd is beter dan ie was, maar toch, ook bij dit tablet stort bij ongeveer 30% de lading in 1 klap in naar circa 10-12% (ook goed te zien in de Instellingen). Maar merkwaardigerwijze kan ik met deze geringe lading toch nog een behoorlijk aantal uren "tabletten". Mijn conclusie is dat er iets niet goed is met dit type tabletten, maar dat er verder niks aan te doen is. Ik ben dus ook gestopt met terugbrengen en gebruik het tablet maar zoals die is. Wel ben ik benieuwd of andere forumleden ook deze ervaring met dit type tablet hebben.

Karel
Trainee
Message 13 sur 13
1 953 Visites
Message 13 sur 13
1 953 Visites

Hoe ging het verder met mijn rare tablet ? 10 Maanden na mijn vorige bericht het apparaat gebruikt. Hij werkt goed, dat is zeker het geval, maar de batterij is en blijft een probleem. Vaak opladen en de spanning stort nog steeds in bij ongeveer 30% lading. Hij zei en zegt nog steeds dat ie dan nog wel 6 uur of meer meegaat, maar dat wordt steeds minder waar ! Ik heb er screenshots van gemaakt in de hoop dat ik die kon bijvoegen, maar ik zie niet hoe dat moet en of dat uberhaupt kan. Jammer, want dan zouden jullie goed kunnen zien wat ik bedoel 😁.
Wat ik ook nog wel opmerkelijk vind, is dat de moderators van Medion nooit hebben gereageerd op dit probleem.
Het zou leuk en misschien nuttig zijn als er feed-back kwam !
Groeten allemaal !!
12 RÉPONSES 12