annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn Lifetab E10713 met keyboard-dock

1 ANTWOORD 1
jjvdberg
Beginner
Bericht 1 van 2
1.522 Weergaven
Bericht 1 van 2
1.522 Weergaven

Mijn Lifetab E10713 met keyboard-dock

L.S.

Onlangs een medion tablet gekocht bij Aldi. Model P 10710.

Nergens werd aangegeven welke  maximale grootte  het uitbreidbare geheugen mocht zijn. 3  verschillende kaartjes geprobeerd en soms kon ik het interne geheugen en externe geheugen gelijktijdig zien. Kwam er niet achter hoe ik dat gedaan had gekregen. Ook raakte het app. in ongerede door niet meer te reageren en het mij liet zitten met en zwart scherm. Uiteindelijk na ong. 20 (?) seconden indrukken kwam het weer tot  leven en kreeg ik nog enkele keren een weigering. Binnen de 30 dagen ingeleverd. Koppig als ik ben toen maar de  E 10713 incl. map en  keyboard-dock.

Ook hier heb ik een extra geheugen ingestopt van 126 GB. ( Tab laat zien 256 waarvan 126 gebruikt (?????)Na lang zoeken en noteren heb ik gevonden hoe ik de interne en externe geheugen kan benaderen.

Tab uit

Kabel USB-C aansluiten

Tablet aan

Naar geheugen/opslagruimte klikken

Op de volgende pagina “USB”

Boven de streep :DIT APPARAAT  staat er al

Onder de streep: BESTANDSOVERDRACHT  kiezen

Dan pas zie ik in mijn “verkenner” van Windows 10

Maar niet altijd.

Na klikken op opslagruimte kom ik vaak  op pagina opslagruimte.

Daar rechtsboven klikken op vergrootglas en dan usb intikken.

Dan kiezen  voor: USB beheerd door

Dan kom je op de pagina “USB” zie boven en verder.

Al met al voor mij een verrassingspakket.

Product  registreren? Komt op pagina die bestemd is voor DUITSLAND en in het Duits.

Probeer je het advies te volgen om bij Medion Nederland te registreren dan vind je iets dat vermoedelijk daarvoor is bestemd. “Vul het MSM nummer in.” Dat staat op de zwarte achter zijde op een transparant strookje met  witte/grijze lettertjes.  Met leesbril  EN  een vergrootglas kan je met veel lamplicht na diverse pogingen het nummer noteren op de site. Als antwoordkrijg je dan een plaatje van een ander Medion product. WAAR IS MEN MEE BEZIG? Of beter gezegd waarmee is men niet bezig. Nu dat zijn meerdere zaken die je kan vinden als je maar even wat geduld hebt op de site. Als je wilt bellen dan mag je €1,00 euro betalen. Levertijd 1 a 3 dagen. I.v.m. Corona kan dat IETS langer zijn. Precies 1 week en dan nog ’s avonds laat. Dus meer dan 1 week.

Het enige aantrekkelijke van het kopen is: Binnen 30 dagen retourneren zonder vragen. Redelijke prijs voor B produkten. Ik hoef namelijk geen A merk met veel toeters en bellen, Ik wil slechts 1 toeter en 2 bellen. Maar een iets betere beschrijving van hoe e.e.a. werkt. ( ik werk slechts 30 jaar met PC’s enz.) Of een centraal punt met meer informatie. Voorbeeld hoe zit het nu met een tablet met keyboard-dock. Je moet zelf uitvinden dat het tablet niet in het dock moet zitten als je het geheugen wilt benaderen.. Beter omschrijving van gebruik van de twee verschillende kabels  per onderdeel moet kunnen . Als je het hebt gevonden dan krijg je pas enig begrip voor de beschrijving. Ik maar denken dat het andersom moet zijn.

Ik hoop dat er iemand iets mee doet en dat een ander begrijpt hoe hij het geheugen kan benaderen.

Is er een andere c.q. betere manier? Dan wil ik dat graag weten.

Vr. groet.

1 ANTWOORD 1
Snelleschildpad
Moderator
Bericht 2 van 2
1.369 Weergaven
Bericht 2 van 2
1.369 Weergaven

Hallo @jjvdberg 

 

helaas weet ik hier zo geen ander antwoord op om dit makkelijker te doen zoals jij beschrijft. 

 

Groet 

 

Snelle



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
1 ANTWOORD 1