annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 

Medion Lifetab P10610 (MD61078)

RÉSOLU
6 RÉPONSES 6
Dirkc
Beginner
Message 1 sur 7
9 737 Visites
Message 1 sur 7
9 737 Visites

Medion Lifetab P10610 (MD61078)

het toestel start niet op, is volledig opgeladen.  Enkel verschijnt en verdwijnt het scherm  Medion  powered by Android.   Er is geen mogelijkheid om terug te keren naar de fabrieksinstellingen.  Ik ben naar de community gestuurd door Medion

Weet iemand een oplossing om de tablet toch te kunnen opstarten ?

Dirk

1 SOLUTION APPROUVÉE

Solutions acceptées
Snorlax
Tutor
Message 2 sur 7
9 716 Visites
Message 2 sur 7
9 716 Visites

Hallo @Dirkc,

 

Je zou via de volgende stappen het tablet altijd naar de fabrieksinstellingen moeten kunnen terugzetten:

 

- Schakel uw toestel volledig uit (niet op stand-by).
- Houd volumeknop omlaag en aan/uit knop ingedrukt tot het eerste logo verschijnt.
- Kies middels de volumetoetsen voor de 'RECOVERY' mode en bevestig dit met de Powerknop. (Indien deze optie niet verschijnt kun je deze stap overslaan.)
- Mocht je de melding 'no command' krijgen, druk je de powerknop in en blijf je deze vasthouden.
- Druk gelijk 1 keer op de volume plus (+) knop en laat dan beide toetsen los.
- Kies middels navigeren met de volumeknoppen voor Wipe Data/Factory Reset en bevestig de keuze met de aan/uit knop.
- Kies in het volgende menu voor Yes en wacht totdat de reset is uitgevoerd.
- Kies nu in het eerste menu voor Reboot now, het toestel zal herstarten.

 

Mocht het tablet na het uitvoeren hiervan nog altijd niet opstarten, kun je het beste contact opnemen met Medion.

 

Groet,

Snorlax

Voir la solution dans l'envoi d'origine

6 RÉPONSES 6
Snorlax
Tutor
Message 2 sur 7
9 717 Visites
Message 2 sur 7
9 717 Visites

Hallo @Dirkc,

 

Je zou via de volgende stappen het tablet altijd naar de fabrieksinstellingen moeten kunnen terugzetten:

 

- Schakel uw toestel volledig uit (niet op stand-by).
- Houd volumeknop omlaag en aan/uit knop ingedrukt tot het eerste logo verschijnt.
- Kies middels de volumetoetsen voor de 'RECOVERY' mode en bevestig dit met de Powerknop. (Indien deze optie niet verschijnt kun je deze stap overslaan.)
- Mocht je de melding 'no command' krijgen, druk je de powerknop in en blijf je deze vasthouden.
- Druk gelijk 1 keer op de volume plus (+) knop en laat dan beide toetsen los.
- Kies middels navigeren met de volumeknoppen voor Wipe Data/Factory Reset en bevestig de keuze met de aan/uit knop.
- Kies in het volgende menu voor Yes en wacht totdat de reset is uitgevoerd.
- Kies nu in het eerste menu voor Reboot now, het toestel zal herstarten.

 

Mocht het tablet na het uitvoeren hiervan nog altijd niet opstarten, kun je het beste contact opnemen met Medion.

 

Groet,

Snorlax

Sigi08
Trainee
Message 3 sur 7
7 411 Visites
Message 3 sur 7
7 411 Visites

Hallo,

ik heb het zelfde  probleem;  na  No command   komt  een "Start"  scherm   
met  een paar  gegevens:
onder staat  DEvice locked;  Ik kan  niets selecteren.
Scherm blijft  maar  een paar seconden staan. 
Is  hier een oplossing voor?

Sigi08_0-1617290538990.png

 

REV
Moderator Moderator
Moderator
Message 4 sur 7
7 364 Visites
Message 4 sur 7
7 364 Visites

Hallo @Sigi08 

 

Had je de instructie van Snorlax al geprobeerd? Daarmee zou het het toestel opnieuw moeten kunnen opstarten.

 

Met vriendelijke groet,

REV

Sigi08
Trainee
Message 5 sur 7
7 357 Visites
Message 5 sur 7
7 357 Visites

Ik had van alles  geprobeerd gehad!
Het tablet werkt intussen weer.
Ik heb het tablet voorzichtig  geopend  (filmpje op YouTube) en de stekker  van de accu losgemaakt.
Na alles weer samen te bouwen  start het tablet weer op.

REV
Moderator Moderator
Moderator
Message 6 sur 7
7 355 Visites
Message 6 sur 7
7 355 Visites

@Sigi08 

 

Fijn om te lezen dat je er weer gebruik van kan maken.

Handig gedaan.

 

Groeten,

REV

Annick59
Newcomer
Message 7 sur 7
3 552 Visites
Message 7 sur 7
3 552 Visites

Klopt, dit is de methode voor een reset. Alleen is dit blijkbaar niet voldoende.Bij het starten na de reset, kies je dus: instellen als nieuw apparaat, er wordt dan gezocht naar de wifi instellingen en geef je de gegevens in. Maar wat dan onlogisch is, is dat het apparaat de gegevens vraagt van het Google account en nu komt het: je de VORIGE keer mee hebt ingelogd. Het moet de inloggegevens van een Google account opvragen, MAAR niet van de vorige keer en daar loopt het o.a. bij mij vast.

6 RÉPONSES 6