annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MEDION® LIFETAB HD S10365 64 GB Tablet (10,1 inch)

2 ANTWOORDEN 2
comima
Trainee
Bericht 1 van 3
3.935 Weergaven
Bericht 1 van 3
3.935 Weergaven

MEDION® LIFETAB HD S10365 64 GB Tablet (10,1 inch)

Kan er mij  misshien iemand vertellen waar ik dat piepkleine gaatje kan vinden voor een hard reset aub ?

Als ik de tablet terugstuur, omdat ik met dat zwart scherm blijf zitten en er niets beweegt,  wil ik  graag al mijn persoonlijke gegevens en apps verwijderen. Bij mijn ander tablet was dat piepklein gaatje aan de acherkant te vinden maar hier zie ik niets...

Bedankt voor de moeite,

2 ANTWOORDEN 2
RS13
Master NL
Bericht 2 van 3
3.772 Weergaven
Bericht 2 van 3
3.772 Weergaven

Goedemiddag @comima

 

De S10365 is niet voorzien van een reset gaatje. Overigens is zo'n resetgaatje in veel gevallen (in ieder geval bij toestellen van ons die wel van zo'n reset-gaatje voorzien zijn) een soft-reset, en zal daarmee niet het tablet volledig gewist worden.

 

De S10365 kan alsvolgt volledig gewist worden:

 

- Schakel het toestel volledig uit (niet in stand-by, mogelijk zul je het tablet indien het niet meer reageert uit moeten schakelen door de accu volledig leeg te laten lopen).
- Houd de volumeknop - en de aan/uit knop ingedrukt tot het eerste logo verschijnt.
- Kies voor "Recovery mode" (kies de juiste optie met de volume + of - knop, en bevestig de keuze door kort op de aan/uit knop te drukken. )
- Vervolgens kiezen voor "Wipe data/Factory reset".
- Kies voor Yes

 

De reset zal nu uitgevoerd worden. Zodra de reset klaar is kan voor "Reboot now" gekozen worden en is het tablet volledig gewist naar de toestand zoals het  uit de winkel kwam. 

 

Groeten, 

Paul

comima
Trainee
Bericht 3 van 3
3.098 Weergaven
Bericht 3 van 3
3.098 Weergaven

Bedankt voor de nuttige intormatie die ik mooi ga opslaan Paul Smiley Vrolijk.

Wat ik heb gedaan weet ik niet meer... maar de tablet is voor de moment in orde...

De oplader die niet in het pakket zat is nu ook aangekomen, weliswaar zonder usb kabel...ik had die kabel niet als vergeten gemeld... bij mijn weten hangen oplader en usb kabel samen Gefrustreerde smiley ... Hopelijk wordt die mij ook nog opgestuurd.

Ik kom zeker terug als ik in de knoei zit...Smiley Knipoog ...

Prettige en zonnige zondag verder en vriendelijke groetekes.

2 ANTWOORDEN 2