abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 

MEDION LIFETAB HD S10365 64 GB Tablet (10,1 inch) volume hoofdtelefoon

4 ANTWORTEN 4
jb12
New Voice
Nachricht 1 von 5
6.133 Aufrufe
Nachricht 1 von 5
6.133 Aufrufe

MEDION LIFETAB HD S10365 64 GB Tablet (10,1 inch) volume hoofdtelefoon

ik het het volume niet verhogen tot boven de 15 als ik een hoofdtelefoon in plug op mijn S10365, ook al vink ik de "ik ken het risico" aan.

Antwoord van Medion:

Uit het door u verzonden bericht begrijpen we dat u de volumebeveiliging van uw tablet niet kunt passeren.

Voor android is het inderdaad niet standaard mogelijk om de volumevergrendeling te passeren. Daar dit een softwarematig inhoudelijke vraag is, kunnen wij u ook niet verder ondersteunen betreft deze zaak. U kunt dit eventueel omzeilen door een DAC/AMP(versterker) voor een hoofdtelefooningang aan te schaffen, zou het volume naar uw gelang te laag zijn.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

 

Geweldig hoe men dit afwimpelt !

 

Weet er iemand de oplossing ? ( waarbij ik geen extra versterker nodig heb )

 

4 ANTWORTEN 4
daddle
Superuser
Nachricht 2 von 5
5.960 Aufrufe
Nachricht 2 von 5
5.960 Aufrufe

@jb12

 

Hallo, ik heb ergens gelezen dat je eerst de hoofttelefoon moet insteken,

daarna meteen de volumevergrendeling passeren, en pas daarna een muziekstuk afspelen.

Als je het probbeert nadat je muziek gestart hebt, dan gaat het niet meer.

 

groetjes, daddle

 

Contessa
Explorer
Nachricht 3 von 5
5.955 Aufrufe
Nachricht 3 von 5
5.955 Aufrufe

Hallo @jb12

Hartelijk welkom en veel plezier in de Community

Groetjes, Contessa
jb12
New Voice
Nachricht 4 von 5
4.196 Aufrufe
Nachricht 4 von 5
4.196 Aufrufe

Helaas werkt de voorgestelde truuk om de volumeregeling te omzeilen niet.

Medion wijst enige hulp af omdat het volgens hun over een Android probleem gaat. Zwak, zeer zwak

RafVDM
Beginner
Nachricht 5 von 5
3.491 Aufrufe
Nachricht 5 von 5
3.491 Aufrufe

Ik weet niet of dit nog wordt opgevolgd aangezien deze post meer dan een jaar oud is.

Ik had het probleem nu ook op mijn Medion (weet niet zo exact meer welke), terwijl ik me niet kan herinneren dat ik dat al eerder heb meegemaakt.

Nu gebruik ik mijn tablet niet ZO veel, ik ben een PC-type, dus ik weet niet of een update dit fenomeen veroorzaakt heeft, of dat ik het van het begin had maar dat het me nooit is opgevallen.

Ik denk eerder een update.

Hoe heb ik het uiteindelijk opgelost?

Ik had een 2de gebruiker aangemaakt.

Het viel me op dat ik het probleem met de 2de gebruiker altijd had en dat het met de oorspronkelijke gebruiker soms "beter" ging.

Ik heb die 2de gebruiker verwijderd, het gaat tot nu toe nog goed.

Wel moet ik erop letten dat ik de volume niet volledig open zet, eerder ergens rond 9 tienden.

Helemaal open gaat goed, maar als er dan iets harder geluid doorkomt, dan grijpt die "bescherming" onverwacht weer in.

Dat is tenminste de situatie bij mij.

Ja dat ligt aan Android ... Andere fabrikanten hebben dat niet, alleen Medion sukkelt daarmee ... Maar dat is gegarandeerd eigen aan Android.

We zullen dat maar geloven, zeker?

4 ANTWORTEN 4