abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 

4G tablet Aldi

GELÖST
18 ANTWORTEN 18
EGUNST
Beginner
Nachricht 1 von 19
78.011 Aufrufe
Nachricht 1 von 19
78.011 Aufrufe

4G tablet Aldi

Als ik mijn tablet aansluit met usb op mijn computer of mijn laptop reageert die niet en is niet terug te vinden in verkenner.

 

Ik zou er graag enkele foto's overzetten.

De computer draait onder windows 10

Heeft daar iemand een oplossing voor?

 

Met dank

Etienne

18 ANTWORTEN 18
Anu
Scientist
Nachricht 11 von 19
15.767 Aufrufe
Nachricht 11 von 19
15.767 Aufrufe

Prima hoor, als het probleem maar opgelost is 🙂

 

Groetjes, 

Anu

Oostkap
Beginner
Nachricht 12 von 19
2.157 Aufrufe
Nachricht 12 von 19
2.157 Aufrufe

Ik heb hetzelfde probleem met een Lifetab E10702 en Windows 10, maar daar verschijnt het icoontje niet. Wat kan ik doen?

daddle
Superuser
Nachricht 13 von 19
2.149 Aufrufe
Nachricht 13 von 19
2.149 Aufrufe

@Oostkap 

 

Nee, maar daar  komt een textmelding in de li bovenste hoek. Als je daarop toucht, en de mededelingen opened, staat daar USB aangesloten voor oplading;  aantikken om de functie te veranderen. Als je dat doet, kun je bv MTP of  alleen voor photos PTP aanvinken; dan wordt je tablet in WIndows explorer aangetoond.

 

daddle

Oostkap
Beginner
Nachricht 14 von 19
2.143 Aufrufe
Nachricht 14 von 19
2.143 Aufrufe

Helaas, die tekst verschijnt niet. Kan ik misschien via instellingen dat menu oproepen?

daddle
Superuser
Nachricht 15 von 19
2.140 Aufrufe
Nachricht 15 von 19
2.140 Aufrufe

@Oostkap 

 

Nee, maar de text sie je pas, als je in dit hoekje op de scherm naar beneden wijpt. En de melding is maar in half zo grote letters als die andere mededelingen.

Als daar niks ist, is of je micro usb kabel niet goed erin gesteekt, of defect. Hoor je dan een tton op de PC, als je de verbinding maakt?

 

daddle

Oostkap
Beginner
Nachricht 16 von 19
2.139 Aufrufe
Nachricht 16 von 19
2.139 Aufrufe

De kabel werkt prima met mijn smartphone. Ook een andere kabel geeft geen resultaat en geen toon bij aansluiting. Bij het swipen van boven naar beneden komt er een schermpje met 6 icoontjes: sterkte Wifi, Blue Tooth, cirkel met -, en schermpositie plus twee inaktieve icons. Daaronder staat: geen meldingen. Dat is alles

daddle
Superuser
Nachricht 17 von 19
2.135 Aufrufe
Nachricht 17 von 19
2.135 Aufrufe

@Oostkap 

 

Als je de Tablet aan een PC aansluit, moet er een toon van de USB aansluiting komen, en Windows installeerd eigen Windows MTP drivers . Dus als er geen toon kommt, is of de verbinding of misschien de contact buis in het tablet stuk. Meer kan ik niet zeggen; behalve te hele tablet terug te zetten.

 

Maar probeer nog een ding: Ga naar Instellingen -> Over tablet -> In Status naar beneden  scrollen naar Build-nummer ->  7x keer erop tappen, dan zijn de Opties voor Ontwikkelaars in de Instellingen menu te zien.

Ga daar naar USB foutopsporing en zet deze actiev. Dann komt als gelijktijdig de PC is aangesloten, goed opletten, een klein raampje op de scherm, dat jij de PC authorisized je tablet te contacteren (Sorry voor mijn "duitse" vakterms).

Het is een andere weg om verbinding met je PC met ADB te krijgen.

 

daddle

 

 

 

Oostkap
Beginner
Nachricht 18 von 19
2.126 Aufrufe
Nachricht 18 von 19
2.126 Aufrufe

Dankjewel voor je hulp!

Mijn tablet staat met de genoemde procedure in de ontwikkelaar-stand en ik heb USB foutopsporing op actief gezet.

Het schermpje dat zou moeten verschijnen zie ik echter niet.Waar kan ik dat vinden?

daddle
Superuser
Nachricht 19 von 19
2.123 Aufrufe
Nachricht 19 von 19
2.123 Aufrufe

@Oostkap 

Was je of heb je de verbinding naar de PC met het kabeltje daarbei of daarna gemaakt? Pas dan kommt niet het schermpje, maar een klein raampje in de achtergrond; dit kan als er andere programmas geopened zijn in de achtergrond blijven en dus  niet gezien worden.

Of het is hetzelfde probleem, je cable connection is niet goed.

Sorry, meer kan ik niet voor jouw doen.

 

Cheers, daddle

18 ANTWORTEN 18