annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie bezit een PC MT 14 nl MT8092N?

7 ANTWOORDEN 7
EDC
Beginner
Bericht 1 van 8
6.376 Weergaven
Bericht 1 van 8
6.376 Weergaven

Wie bezit een PC MT 14 nl MT8092N?

Beste,

Had problemen met deze pc ik wilde deze naar fabrieksinbstellingen terug zetten, maar toen liep een en ander mis.

Na wat opzoek werk op het net kon ik de ssd schijf terug werkende krijgen echter was ook mijn recover partitie leeg.

gevolg kon deze niet meer naar fabrieksinstellingen terug zetten, heb onder tussen wel de drivers van net gehaald.

Maar nu loopt Pinnacle geregeld vast ?

Dus had ik graag deze nog eens naar fabrieksinstellingen willen zetten.0

Nu is mij oproep heeft er iemand ook zo een desktop gekocht in 2016 nl MT809N met SSD kaart van 250GB?

Graag een seintje mss kunnen we dan onderling de gegevens van de recover uitwisselen. 

Via medion moet ik desktop opsturen enz... 

 

Bedankt alvast

 

7 ANTWOORDEN 7
Anu
Scientist
Bericht 2 van 8
6.362 Weergaven
Bericht 2 van 8
6.362 Weergaven

Hoi @EDC

 

Heb je ook het MD of MSN nummer van je PC? Het MT14 nummer is volgens mij alleen het type van de kast. 

Als je recoverypartitie leeg is, kun je niet meer je fabrieksinstellingen herstellen, volgens mij kun je ook niet zomaar de bestanden vanuit een andere PC overkopieren en dat het dan weer werkt. 

Meestal staan de recoverybestanden ook niet op de SSD maar op de normale hardeschijf (even ervanuitgaand dat de PC niet alleen maar een SSD schijf heeft.)

 

Groetjes, 

Anu

EDC
Beginner
Bericht 3 van 8
6.358 Weergaven
Bericht 3 van 8
6.358 Weergaven

Beste,

MED S/N 1B372010020103 en idd er zitten 2 schijven 1 SSD 250GB en 1 3.5 van 1TB,

ik was in de veronderstelling dat de E partitie" recover" op de schijf van 1TB stond maar blijkbaar dus niet (-:  want ik heb enkel de SSD schijf opnieuw moeten partitie aanmaken ....

Er zat een recover dvd standaard bij maar dat is enkel met de win8 versie geen drivers. 

Vandaar mijn vraag of er iemand de zelfde desktop gebruikt om dan de gegeven van de recover te kunnen uitwisselen 🙂

 

daddle
Superuser
Bericht 4 van 8
6.353 Weergaven
Bericht 4 van 8
6.353 Weergaven

@EDC

 

Die normal herstellngspartitie is 1 GB groot, and het lijkt erop als of die leeg is. Die kun je in die normale Win-Explorer ook niet zien, daar zij een speciale file-system heeft, geen naam heeft en op niet actief staat. Deze word door bij het opstarten van je Laptop F11 te drukken, of door een speciale CD bij PCs, Application and Support-Disk, opgestart.

Dus als jij zegt de partitie is "leeg", is dit ok. Jouw recover-files zitten op de harde schijf, meestal partitie D:\  of E:\, in een folder noemed  e:\recover.

Dus zolang jjij geen nieuwe partities gemaakt hebt, of oude partities gewiped hebt, kun jij door het kopeeren van de recover files van een gelijke PC wel weer de bestanden overnemen. Maar eerst moet je iemand met precies dezelfte PC en configuratie ervoor finden

Please open a dos-box (cmd, en put  `diskmgmt.msc` erin, -> Enter; and post the result as a screenshot.

 

groetjes, daddle

 

 

EDC
Beginner
Bericht 5 van 8
6.347 Weergaven
Bericht 5 van 8
6.347 Weergaven

Bedankt voor uw antwoord,

Tot zover was ik mee ...

de recover partitie alsook de data partitie en c partitie hebben hun naam behouden alleen is alles leeg.

hopelijk is hier iemand die dezelfde desktop heeft als mij en dat is mijn probleem opgelost 🙂

mvg

Eddy

daddle
Superuser
Bericht 6 van 8
6.344 Weergaven
Bericht 6 van 8
6.344 Weergaven

@EDC

Sorry, maar als de partities verandert sein kun jij die zelf niet opnieuw opzetten. Maar post toch eens de screenshot van de disk  -> 

diskmgmt.msc, dan kan ik beter hulp verlenen.

daddle

daddle
Superuser
Bericht 7 van 8
6.336 Weergaven
Bericht 7 van 8
6.336 Weergaven


EDC schreef:

Beste,

MED S/N 1B372010020103 en idd er zitten 2 schijven 1 SSD 250GB en 1 3.5 van 1TB,

 

 


Deze nummer is de MSN-Nummer 10020103; geeft in de service-portaal  een

MEDION ERAZER X5382 E / B476 EU, en in de handleiding daarvoor staat dat PowerRecover met de F11 toets gestart moet woorden.  Dus dit kún je testen. Opstarten met F11-toets meteen na inschakelen gedrückt moet hem in de PowerRecover bedrijfssysteem laten booten; later zegt die dan wel geen recover-files te vinden of opgeslagen. Dan rebooten.

 

Als je PC nog met F11 in het  Power-Recover-Menu bootet, (of zou ook gaan met de desktop-app  Power-Recover, maar ik denk die heb jij niet meer in je nieuwe Win Installlatie), dan zouden de recover files van iemand anders met precies dezelfde MSN Nummer of betekening van jouw PC kunnen helpen.

Als je Power_Recover niet meer met de F11 toets kunt opstarten, kun je ook als jij de juiste recover files zou krijgen zeker niet meer de fabriekinstellingen herstellen.

 

daddle

 

fleskenl1
Beginner
Bericht 8 van 8
6.167 Weergaven
Bericht 8 van 8
6.167 Weergaven

yep die heb ik hier maar daar zit enkel een dualcore in

7 ANTWOORDEN 7